Full version: Tema på fest
Tobb
Vi ska ha en fest där temat är: 08

Vad för kuliga, spännande, knasiga, tokiga ideer kommer ni att tänka på då. Med huvudtanken på kläder, eller andra saker man ska ha på sig.

Tänk helt fritt. Tänk på att vi är studenter wink.gif

Tack smiley_small_hug.gif
Boxer
Är det år 2008 eller riktnummer 08 (Stockholm)?
Boxer
Något klädesplagg med mönster som "plattan"

Hatt som globen
Magdis
Klä ut er som fiskmåsar kanske? crazy.gif
Tobb
CITAT (Boxer @ 23-01-2008, 21:31) *
Är det år 2008 eller riktnummer 08 (Stockholm)?

Tema "valfritt" 08 smile.gif
Magdis
Ganska svårt tema måste jag säga. g.gif
pejori
pyjamasparty??? confused.gif
(kl. nollåtta nollnoll) giggle.gif
netaave
Fiskmåsar är bra, det kallas ju 08-or för
Tosan
CITAT (Magdis @ 23-01-2008, 22:16) *

Huvudet på spiken! rotfl.gif
Tobb
CITAT (Magdis @ 23-01-2008, 22:16) *

Hmm, hur klär man ut sig till fiskmås och ändå är cool unsure.gif

Jag håller med, det är ett svårt tema! Därför jag frågade här, finns många klurisar här smile.gif

http://www.disney.se/kalleanka/ankeborg/po...maas/index.html

Hej Kaj, hallå Börje!!
krellus
Se till att några pratar norrländska... De flesta av oss inom 08 har ju rötterna i norrland... rolleyes.gif
anna_rispan
Man kan se väldigt cool ut som ett djur. Har sett bilder på Musse Pigg o Kalle Anka i student sammanhang Som fågel letar du rätt på ett par oranga eller gula strumpbyxor och så nåt vitt o fluffigt på överkroppen. Resten fixar du till med lite extra småpyssel. smile.gif

Hoppas ni får skoj!
Hannifer
Ni kan väl klä ut er till Bingo Rimér, hela bunten! crazy.gif
Boxer
CITAT (Hannifer @ 24-01-2008, 14:33) *
Ni kan väl klä ut er till Bingo Rimér, hela bunten! crazy.gif

a0a.gif Det tycker jag var ett jättebra förslag

Med kamera och bimbo. a0a.gifa0a.gifa0a.gifa0a.gif

Aqvakul
basketspelare (ni är väl långa?) Laget heter ju 08 Stockholm!

eller klä er flott, massor med grejer i håret, kamma det bakåt och prata fint om alla stureplansprofiler ni känner.....
Trädgårdsflanören
I Halmstad har vi fått ett nytt konstverk.

0+0=8

En nolla som speglar sig i vattnet.

Kanske en idé, att klä en i spegelfolie (ungsfolie) och den andre i vitt,
med en stor NOLLA på magen och ryggen.
När ni går jämte varandra så blir det en liggande 8.
Aqvakul
CITAT (Trädgårdsflanören @ 24-01-2008, 19:03) *
I Halmstad har vi fått ett nytt konstverk.

0+0=8

En nolla som speglar sig i vattnet.

Kanske en idé, att klä en i spegelfolie (ungsfolie) och den andre i vitt,
med en stor NOLLA på magen och ryggen.
När ni går jämte varandra så blir det en liggande 8.

Imponerande kreativt! tummenupp.gif Fast tror ni de kommer att slåss om att gå i ugnsfolie? giggle.gif
EKLO
På wikipedia kan man läsa att 0,8 är promillegränsen för rattfylleri i usa, Storbritannien, Malta m flera länder (I Norden är den ju bara 0,2). Man kan ju utrusta sig med alkomätare, och hålla nivån under aftonen...

mvh Eklo
Boxer
CITAT (EKLO @ 24-01-2008, 23:15) *
På wikipedia kan man läsa att 0,8 är promillegränsen för rattfylleri i usa, Storbritannien, Malta m flera länder (I Norden är den ju bara 0,2). Man kan ju utrusta sig med alkomätare, och hålla nivån under aftonen...

mvh Eklo

a0a.gif a0a.gif a0a.gif Kreativiteten flödar!
Tobb
En fiskmås med nollor på och med varsin alkometer innocent.gif
netaave
Klä er lite tjusigt o vattenkamma er. Är det tjejer med kan dom glittra lite. = Stureplansfolk = 08
Studera drägget i Hänt i veckan eller nån annan skvallerblaska.
skogstroll
Tema dansbandssångare kanske?

Var en gång på en Tema-Roskildefest hos en kompis eftersom vi aldrig kom till Roskilde.

Min dåvarande och jag drog till UFF och köpte upp oss på lite raffiga kläder (han: gröna gabardinbyxor tajta utsvängda, gul frotté-t-shirt med snörning i bringan, jag: stretchskjorta med röda och blå blommor och ett par härliga astrånga jeans utsvängda à la 70-tal, som jag drömmer om att komma i igen) sen drog vi till allmänhetens förtjusning till festen.

Sen när vi satt där i gräset och lekte Roskilde så drack pojkvännen en öl och så sa det "sproinnk" och byxknappen flög iväg rätt i pannan på en kompis... har nog inte skrattat så mycket nångång ... smile.gif
netaave
CITAT (skogstroll @ 25-01-2008, 13:59) *
Tema dansbandssångare kanske?

Var en gång på en Tema-Roskildefest hos en kompis eftersom vi aldrig kom till Roskilde.

Min dåvarande och jag drog till UFF och köpte upp oss på lite raffiga kläder (han: gröna gabardinbyxor tajta utsvängda, gul frotté-t-shirt med snörning i bringan, jag: stretchskjorta med röda och blå blommor och ett par härliga astrånga jeans utsvängda à la 70-tal, som jag drömmer om att komma i igen) sen drog vi till allmänhetens förtjusning till festen.

Sen när vi satt där i gräset och lekte Roskilde så drack pojkvännen en öl och så sa det "sproinnk" och byxknappen flög iväg rätt i pannan på en kompis... har nog inte skrattat så mycket nångång ... smile.gif

Vad har det med temat 08 att göra smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon