Berith
Hur är det, ni från AoT, är ni kvar här? Ni var ju ganska många som hittade hit i höstas när det strulade därborta, kan ju vara kul att veta om ni är kvar eller om det bara var en mellanlandning. smile.gif
Berith
giggle.gif Antagligen finns ingen kvar här.
Citrona
Visst är det många från AoT som även skriver här på Odla! Jag är en av dem. AoT-forumet fungerar lite bättre nu än i början, men ännu är det mycket som återstår för att det skall bli "som förr", vilket troligtvis aldrig kommer att hända. Många håller till på båda ställena, tror jag.
Wilmer
Jag testade att logga in på AoT igår och lyckades för första gången logga in där sedan ändringarna. Men jag har alltid tyckt att den sortens upplägg på forum är jättejobbig, därför håller jag mig här. Dessutom var det så segt att jag nog bara var där i fem minuter..

Wilma mest odlait sedan starten.
Cacki
Jo det ser du väl Berith! rolleyes.gif
Faktum är att tack vare AoT:s nedköp har jag haft tid att upptäcka att Odla är ett busbra forum! Snart börjar jag bomba inne på trädgårdsavdelningarna också. För snart är det VÅÅÅÅR! yahoo.gif
Berith
tummenupp.gif Bra! Blev lite orolig där ett tag, att ni bara fanns med här när det strulade därborta. rolleyes.gif
Wilmer
CITAT
Jo det ser du väl Berith!
Faktum är att tack vare AoT:s nedköp har jag haft tid att upptäcka att Odla är ett busbra forum! Snart börjar jag bomba inne på trädgårdsavdelningarna också. För snart är det VÅÅÅÅR!

DIG han jag se skymten av inne på AoT igår! Kul att du håller dig kvar här också, ser fram emot trädgårds inläggen senare yes.gif
sqrulan
tummenupp.gif Jag är både här och där,mest här!
Piccante
Reggad på båda men det är väl en vanesak att jag är mest på Odla. Klarar inte riktigt av upplägget på AoT forumet, mer lättöverskådligt på Odla.
Monica M zon 4
Jag är både här och där! Mest här nu för tiden.
Christina i Taxinge~
Visst är vi kvar - men inte så ofta i just den här avdelningen.... smile.gif
Jag håller mig till Rosforumet för det mesta och där känns det som att det är gamla AoT:are i majoritet.
Monaxe
Hänger allt kvar! Tittar in på AoT ibland, men det känns inte bra. Så det är absolut mest Odla som gäller!
Catarina z2
CITAT (Berith @ 24-01-2008, 08:01) *
Hur är det, ni från AoT, är ni kvar här? Ni var ju ganska många som hittade hit i höstas när det strulade därborta, kan ju vara kul att veta om ni är kvar eller om det bara var en mellanlandning. smile.gif

Jag är kvar, även om jag ännu inte skriver så ofta.
Berith
CITAT (Catarina z2 @ 25-01-2008, 10:44) *
Jag är kvar, även om jag ännu inte skriver så ofta.

smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon