Full version: Hon har gjort de igen
Eva i Skåne
Jag har bara läst rubrikerna, men måste instämma i din fråga - Hur dum får man vara????
Aqvakul
Vad är det med Finland och doping? Det händer ju hela tiden.....
mamamaggan
CITAT (Eva i Skåne @ 24-01-2008, 13:25) *
Jag har bara läst rubrikerna, men måste instämma i din fråga - Hur dum får man vara????

Om det är sant så säger jag samma sak!
Piccante
Kan väl lika gärna börja med VM i doping snart tongue.gif

Förresten vem är och vad gör Kaisa Varis ?
Aqvakul
CITAT (Markus_H @ 24-01-2008, 14:25) *
Kan väl lika gärna börja med VM i doping snart tongue.gif

Förresten vem är och vad gör Kaisa Varis ?

Finländsk skidåkerska som i VM 2003 åkte fast för bloddopning. (Hon fick två års avstängning.) Observera att då hade ett antal finländska skidåkare åkt fast för samma sak redan 2001. Nu har hon sadlat om till skidskytte och vann en tävling den här säsongen och resten är förmodligen slutet för idrottskvinnan Kajsa Varis....

edit skrivfel
Anma
Ja, finnar.... (OBS! Generalisering! Jag har aldrig dopat fast jag är finne...)
giggle.gif
KURT
CITAT (aq42 @ 24-01-2008, 15:33) *
Finländsk skidåkerska som i VM 2003 åkte fast för bloddopning. (Hon fick två års avstängning.) Observera att då hade ett antal finländska skidåkare åkt fast för samma sak redan 2001. Nu har hon sadlat om till skidskytte och vann en tävling den här säsongen och resten är förmodligen slutet för idrottskvinnan Kajsa Varis....

edit skrivfel

Säg inte det, hon kan ju börja med t ex skidorientering!
Aqvakul
CITAT (KURT @ 24-01-2008, 15:14) *
Säg inte det, hon kan ju börja med t ex skidorientering!

rotfl.gif fast först behöver hon nog lite vägledning om hur man orienterar sig här i livet.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon