Christoffer
25-01-2008, 07:05
Bara för nyfikenhetens skull... vilka här är med i
Örtasällskapet?Såg ett föredrag om örter relativt nyligen, och blev lite intresserad av att gå med.
Lotte Hansen
25-01-2008, 17:00
Jeg er helt nyt medlem og venter spændt på det første medlemsblad.Jeg meldte mig ind da jeg synes deres hjemmeside er god og det lyder til at det er det jeg søger om det emne.Ellers er der vist et engelsk Herb Society også, men nu prøver jeg dette.
Venlig hilsen Lotte
verkar hemsidan inte lite dåligt uppdaterad, eller är det bara jag som är gnällig? och vilken intressant artikel om stevia som fanns där, måste kolla här på forumet om det finns någon tråd om det. har alltid undrat varför stevia är förbjudet men inte aspartam som verkligen har visat konstiga biverkningar.
ingrid fuxwall
25-01-2008, 23:13
Har varit medlem några år av gamla tidskrifter att dömma och som jag minns köpte jag mycket frön från dem - som mössen åt upp
Jag är medlem sen nåt år tillbaka...
Men jag vet att dom bytt person som sköter om hemsidan...tror att det har hänt nåt...sjukdom eller nåt sånt..
Örtasällskapet har flyttad:
Svenska ÖrtasällskapetBajare
Österläge
12-02-2008, 17:02
Jag är med!

Vi har en ganska aktiv lokalgrupp i Göteborgsområdet, bla är vi "faddrar" för örtagården i Lärjeåns trädgårdar i Angered.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.