NyUtslagenRos
Idag fick vår Långhårig Schäfer tik somna in stillsamt i min famn.
Älskade och saknad rose.gif
Men nu springer du på de gröna ängarna tillsammans me dina vänner som väntat på dig länge -cry-.gif
Nu slipper du ha ont mer.

[attachment=12207:DSC00031.JPG]

RIP älskade vännen Du bär me dig alla minnen och allt vi gjort tillsammans Saknar dig!
malin72
usch ja..men nu lider hon inte längre trostar.gif sen har hon ju några vänner med sig på andra sidan i regnbågslandet -cry-.gif så jobbigt när massor händer så nära bara (för er andra så tog jag ju bort min katt på julafton och nyutslagenros kände min lillkisse med) crying.gif
mamamaggan
Skickar tröstekramar trostar.gif till dig. Inte lätt när man måste ta det där steget som man inte vill . Men som du skriver så har hon det bra nu och slipper lida.

Fenja
Beklagar sorgen, så tråkigt när en gammal vän går bort.
Mvh
Fenja
inger1
Jag lider med dig.
Min vän är 11 år. Hur länge till ?????, fasa.
Vilket tomrum.
Bettis
Usch ja, fick ju ta bort min ena golden i höstas 6 år gammal han fick canser, jag förstår dig precis många smiley_small_hug.gif kompiskram.gif till dig.
Myosotis
smiley_small_hug.gif
Christer i Falköping
smiley_small_hug.gif Jobbigt när man måste gå igenom det. Själv börjar jag oroa mig för min 11 åriga tik. Pigg än, men det kan gå fort.
Christer.
NyUtslagenRos
Tack allesammans smiley_small_hug.gif

Saknaden och tommrummet blir väldigt sort.
Och fort gick det men man måste tänka på djuret och inte vara ego även om man skulle vilja ha de kvar.
Sailor Pluto
Känner verkligen med dig smiley_small_hug.gif .
Kathy

kompiskram.gif

rose.gif
zaaritha
Stor tröstekram!
Irene_L
Så sorgligt! Skickar en tröstekram till dig! smiley_small_hug.gif
trostar.gif
Azola
Alltid lika sorgligt att höra att en kär vän/kompis gått bort. trostar.gif

Tårarna rinner för jag kommer att tänker på mina 2 tjejer som är borta sedan några år tillbaks. -cry-.gif
Wilmer
trostar.gif

Usch ja, det är inte roligt.

dicentra
Beklagar er stora sorg
Man blir så ledsen när man förlorar en god kamrat,men man får tänka på att hon inte lider längre.
En stor kram smiley_small_hug.gif
MVH MLK
Boxer
trostar.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon