Bee
Läste just det här: Afonbladet .
Nu får det tamejtusan räcka!
Inte nog med att dom här varelserna bränner ner skolor och kyrkor, kastar sten på bussar, vandaliserar och förstör - Nu skjuter dom ner elledningar oxå och gör hederligt folk strömlösa!
Fy fasen!
Hur kunde det gå så här? För nog vet vi vilka dom är - alla har dom ett gemensamt - dom hör till den yngre befolkningen
Är det dessa varelser skall ta hand om mig när jag blir gammal? Jag bävar!
pejori
CITAT (Bee @ 27-01-2008, 21:40) *
Läste just det här: Afonbladet .
Nu får det tamejtusan räcka!
Inte nog med att dom här varelserna bränner ner skolor och kyrkor, kastar sten på bussar, vandaliserar och förstör - Nu skjuter dom ner elledningar oxå och gör hederligt folk strömlösa!
Fy fasen!
Hur kunde det gå så här? För nog vet vi vilka dom är - alla har dom ett gemensamt - dom hör till den yngre befolkningen
Är det dessa varelser skall ta hand om mig när jag blir gammal? Jag bävar!

du får väl trösta dej med, att även dom växer upp och mognar så småningom tummenupp.gif
Gita
Redan Sokrates förfasade sig över sin tids ungdom.
Allvarligt, tror inte du behöver vara så orolig för din ålderdom, de flesta av de s.k ligisterna är bara vilsna ungar som växer upp så småningom.
Kanske är det dagens föräldrargeneration som inte riktigt orkar ta hand om sina ungar du borde oroa dig över.
Gita
Bee
Ja, det är möjligt att jag överreagerade. Men jag blev så förb... när jag läste om den sönderskjutna elledningen. Jäkla typer!
mamamaggan
Jag undrar varje gång var deras föräldrar är någonstans.

Var har ungarna fått tag på gevär?

Piccante
CITAT (mamamaggan @ 27-01-2008, 22:18) *
Jag undrar varje gång var deras föräldrar är någonstans.

Var har ungarna fått tag på gevär?

Ungarna sa nog till föräldrarna att nu tar vi bössan och går ut och skjuter prick på elledningar ett tag innocent.gif
Nä allvarligt det hade ju ingen tillåtet men varför i hela världen har de tillgång till gevär ??? Föräldrarna måste uppfostra sina egna barn hemma. Verkar som om många tycker det är skolan eller någon annans uppgift....
Anma
Allvarligt, det står faktiskt ingenstans att det är barn/ungdomar som varit i farten.
citat: "– Det här är kanske ett pojkstreck som har gått fel, säger Stefan Edin, jourhavande förundersökningsledare vid Sundsvallspolisen."

Kan lika gärna vara en vuxen knäppgök som är ute efter kompensation från elbolaget?
Spekulerar precis som jourhavande förundersökningsledare Stefan Edin...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon