aanderss
http://tv4.se/tvtabla/episode/547172.html

I en annan del av Köping

Sommaren har kommit till Köping och Linda, Mats, Tobbe och Micke har semester. Hela gänget åker till Kolmården, alla förutom Micke som ligger hemma sjuk. Och så får tittarna följa med Mats på ett tufft träningspass tillsammans med en före detta svensk mästare i boxning.
anna_rispan
Ja det ska bli skoj att följa dem igen.
kompostjord
Ja verkligen, och ett par av dem är trädgårdsintresserade.
aanderss
CITAT (kompostjord @ 28-01-2008, 13:59) *
Ja verkligen, och ett par av dem är trädgårdsintresserade.

vilka var de?
kompostjord
Minns inte, har för mig att det var en stor kille och hans sambo.
Aqvakul
Ser fram emot att träffa dem igen! yahoo.gif
Gita
Visst är det en underbar serie, Linda och gänget borde få Guldägget (pris för riktigt bra marknadsföring) för att de satt den anonyma staden Köping på kartan.
Gita
Sailor Pluto
yahoo.gif !
mamamaggan
Tyvärr har jag inte sett de program som varit , ska försöka kolla nu. Däremot är jag så glad för att den här gruppen ( menar inget illa med det uttrycket ) fått ansikten , inte bara förblivit en stor grupp . Det är så lätt att ha , för mig , konstiga åsikter då.
Kathy

Det var lite si och så med att följa serien pga att jag jobbar oregelbundet, men jag kan säga attd en var poppis på mitt jobb. Flera av våra boende följde den.
Aqvakul
CITAT (Kathy @ 29-01-2008, 00:18) *
Det var lite si och så med att följa serien pga att jag jobbar oregelbundet, men jag kan säga attd en var poppis på mitt jobb. Flera av våra boende följde den.

så roligt! tummenupp.gif
cic
Går ju samtidigt som sportspegeln juh.. Näst intill omöjligt för mig att komma ihåg tvprogram som ska tittas på.. Jobbar oregelbundet och är inte så värst förtjust i tvn heller. Men jag gillar ideén och många pratar om det. smile.gif
aanderss
CITAT (cic @ 29-01-2008, 16:09) *
Går ju samtidigt som sportspegeln juh.. Näst intill omöjligt för mig att komma ihåg tvprogram som ska tittas på.. Jobbar oregelbundet och är inte så värst förtjust i tvn heller. Men jag gillar ideén och många pratar om det. smile.gif

men sportspegelen går i repris på svt 24 senare på kvällen
aanderss
serien spelades in i sommras o du var micke sjuk. är de någon som vet hur han mår i dag?
Kathy
CITAT (aanderss @ 03-02-2008, 21:07) *
serien spelades in i sommras o du var micke sjuk..//.....

Om han nu var så dålig som det beskrevs så förstår jag inte varför personalen inte hjälpte till med att kontakta läkare?
Det slutade ju med att han åkte upp akut med ambulans.
aanderss
han hade nog redan varit hos läkare innan skulle jag tro. hade personalen missskött sig hade detta inte blivit tv
Kathy
CITAT (aanderss @ 03-02-2008, 21:53) *
han hade nog redan varit hos läkare innan skulle jag tro. hade personalen missskött sig hade detta inte blivit tv

Jag menade inte att personalen hade misskött sig, men det framstod som om ingen brydde sig om honom förutom hans vänner.
Men det är klart, det är kanske en mening med att inte visa någon personal alls i serien.
aanderss
mm de är de kanske
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon