Fenja
Den här vovven är hos oss nu på prov en vecka, visst är hon vacker?

Det delikata problemet är att hon heter Hera... som vår leonberger/schäferkorsning också gör! Som bäddat för missförstånd!! Förslag någon?

Mvh
Fenja
MariaS
Det är väl inget problem, nu behöver du ju bara ropa ett namn och bägge kommer giggle.gif
Fenja
Mmm... vi kanske ska döpa om den tredje, labben Sanja till Hera i stället biggrin.gifbiggrin.gif
Mvh
Fenja
MariaS
CITAT (Fenja @ 28-01-2008, 19:08) *
Mmm... vi kanske ska döpa om den tredje, labben Sanja till Hera i stället biggrin.gifbiggrin.gif
Mvh
Fenja

tummenupp.gif Enklast så giggle.gif
Solstorm
Det syns ju att hon heter Diana. Precis som jaktens gudinna.
pejori
vill du byta är det inga problem tummenupp.gif
hade två hundar med samma namn vid ett tillfälle och den äldsta fick behålla det...den nya fick ett helt annat namn och det fungerade bra...
annars kan du kalla henne VERA...likt och bra
Fenja
Jo Pejori jag har funderat i de banorna, skönt att höra att det fungerar! Vi får se hur lilla damen trivs hos oss nu under en vecka innan något blir bestämt.
Mvh
Fenja
ängsvädd
Hur verkar hon trivas? Bra ser det ut som på snöbilderna smile.gif
Wilmer
Jättevacker!
Fenja
Det funkar jättebra MimmiH och har gått förvånansvärt lätt hitttills! Lilla Hera är en glad och lättsam tjej och våra andra två tjejer är alltid snälla mot djur som kommer hit.
Mvh
Fenja
Kathy
CITAT (Fenja @ 01-02-2008, 19:51) *
Det funkar jättebra MimmiH och har gått förvånansvärt lätt hitttills! Lilla Hera är en glad och lättsam tjej och våra andra två tjejer är alltid snälla mot djur som kommer hit.
Mvh
Fenja

Vad roligt att det funkar.
Hon är verkligen fin, det nya tillskottet. wub.gif
storm
Men gud så vacker!vad är det för raser i henne hon på minner om en varg,Ylva feminin form av Ulv. wub.gif
Fenja
Ja visst är hon underbar Storm! wub.gif Det är en korsning mellan siberian husky och schäfer, hon verka ha fått det mesta av utseende och kropp från huskyn och en vilja att lyda och vara tillags från schäfern! Man kan inte önska sig mer!
Tack för namnförslag, jag framför dem till husse!
Mvh
Fenja
zaaritha
Herza, kanske?
herkules
min farmor hade under 30 års tid en dalmatiner som hette Zita wink.gif
vet inte hur många de egentligen var, tre eller fyra kanske.. jag såg aldrig någon skillnad på dem. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon