Lottiz
Varför hittar jag inte drW i någon butik? (jag har kollat i flera år, vet att det är tidigt ännu) Jag hittade sticklingar på nätet, men dessa kostade 40kr st + frakt och köpgräns 200kr - ska det vara så dyrt?

Kort och gott, var får jag tag på dr Westerlunds hälsoblomma, som stickling eller vuxen?
Malvia

En handelsträdgård nära mig säljer såna på våren när dom blommar.
MariaS
Skicka mig ett PM så ska du få instruktioner
Harvey
Du kan få hur mycket/många sticklingar av mig som du vill, mina är väl mererhöga snart och jag kommer att kapa dom snart. Dessutom bor du ju väldigt nära. Hör av dig ifall.
theseraphim
butiker kan få tag i dessa stort sett från jan till oktober utan problem men många tar inte hem dem då de oftast är svårsålda
MariaÖrebro
På Tradera kan man nästan alltid hitta dem!
Margith
I helgen var jag förbi på hyfsat lokal handelsträdgård.
De hade fina ex av Dr Westerlund.
Eftersom jag bor i z6 tycker jag att det är lite tidigt för pelargon-sticklingar, men finns de här, borde väl du kunna hitta dem?
Det här är absolut ingen blomma som är svår att få tag på, så betala inget överpris!
Hittar du den inte, mot all förmodan, i någon lokal handelsträdgård, så skicka ett PM framåt sommaren. Då klipper jag en bukett från mammas Dr W till dig smile.gif
Lottiz
Så snälla ni är allihopa! Jag har fått tag på 4 sticklingar, som jag hoppas att de tar sig och blir fina.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon