Full version: Undrar om roslista
Lotta i södra Skåne
Hej,
Börjar vakna ur vinteridét nu.... smile.gif och börjar fundera på rosor och inköp.
Har tidigare hängt på alltomträdgård, men sen de började strula har jag mest varit här. Det jag skulle önska var att vi på odla.nu kunde bygga en sådan roslista som var så bra tidigare på alltomträdgård.....eldsjälarna till den listan finns väl numera på odla och om det var möjligt att dra igång ett sånt stort projekt så kan resultatet bli jättebra. Själv är jag inte så kunnig, men jag lär mig hela tiden. Har än så länge 7 klätterrosor och ett gäng fairy rosor.
hälsn. Lotta
Kajsa
Fast egentligen ska inte det behövas, den listan som AOT har fungerar om än lite trögt och med en massa rörlig störande reklam på sidan tyvärr. Den är trots allt inarbetad bland många och själv har jag tillfört listan en massa bilder och hoppas den ska fortsätta att uppdateras av oss rosvänner, antar det är en massa jobb att sköta den och bäst om en rosvän med kunskap gör det.
Lotta i södra Skåne
Hej, var inne på sidan igår, och den var mycket rörig med olika storlekar på bilder mm, döm om min förvåning idag när jag kikade att det såg bättre ut. Förstår inte varför det var skillnad, men bra att det blev till det bättre. Mycket märkligt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon