Full version: Hibiscus
heba
Jag lägger in en till fråga om hibiscusar - finns det någon nätbutik i Sverige som säljer sticklingar eller mindre plantor?
/Helene
drutten25

Jag har beställt hibiscusar från Botanova, dom har varit jättefina och bra pris också.
heba
Tack för ditt svar!
Hur fick du tag i dom på Botanova - mailadressen fungerar inte och någon annan kontaktinfo finns ju inte?
Malva15
Hej!

Jag har också köpt från Botanova och fick kontakt med dem eftersom de svarade på min annons som jag satte in på odla där jag eftersökte hibiskusplantor. Jag har också använt mig av deras hemsida och skickat mail men de var inte lätta att få kontakt med för jag fick skicka flera mail. Tror de kan vara lite stressade och jag vet de ofta är ute och reser.
Jag hittade ett telefonnummer som du kanske kan använda iallafall: 090-178811.
Jag har inte försökt med det själv men försöka duger. 000.gif
heba
Tack för tipset - jag skall absolut prova att ringa dom.
Problemet med mailen är inte att man inte får svar utan man får ett felmeddelande att mailboxen inte är tillgänglig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon