Full version: En glad nyhet!
Sailor Pluto
Jag börjar jobba imorgon yahoo.gif yaay.gif ! Efter mer än ett och ett halvt års allmän utmattning känns det äntligen rätt att ta tag i saken (är personligen väldigt överraskad). En förhoppning är att mina idéer om att starta eget företag ska få utvecklas, och förstås att jag kan börja bygga upp ett startkapital flirting.gif . Är så pirrig att jag tänker stanna uppe och titta på Gordon Ramsays nya program på femman trots att jag ska upp tio över fyra! Puss på er allihop kiss.gif !
Myosotis
Grattis! yaay.gif
Aqvakul
Härligt Angelica - tummenupp.gif lycka till!
MariaS
CITAT (Myosotis @ 31-01-2008, 18:15) *
Grattis! yaay.gif

Samma här
Alba
Grattis....så roligt att få komma ut i arbete.
titti49zon6
Grattis rose.gif vad kul för dig att du hittat ett arbete
Lycka till
Monica M zon 4
Vad härligt! Grattis! blomma.gif
Bettis
GRATTIS GRATTIS så himla roligt bravo.gif blomma.gif
Cacki
Kul......och ett jättegrattis!! blomma.gif
Fenja
Hoppas att det går bra!!
Mvh
Fenja
rahmat2
Lycka till med ditt arbete och dina framtidsdrömmar!
Rahmat
Eva i Skåne
Lycka till, säger jag också. wub.gif
torvan
Vad skönt för dig att du orkar komma igång igen blomma.gif torvan
gammelnalle
Hipp hipp hurra!!!

från en som själv nyss (1 månad) fick jobb!! så jag vet hur det känns!!!

b

Jan Lindgren
Hej!
Fantastiskt bra gjort. Lycka till!
MVH
Jan Lindgren
Ralf
Själv har jag idag slutat mitt jobb med mkt lön i ryggsäcken. Ska försöka var ledig! Synd att våren inte är här så man kan börja jobba i trädgården redan....
Tosan
Härligt! Grattis!
Hoppas allt går bra så du känner att det ger nåt.

Själv ska jag börja arbetsträna socialt 14/2 efter ca 15 månaders sjukskrivning, känns ganska stort även det lilla.
Wilmer
Lycka till! Låter väldigt häftigt att börja så tidigt på morgonen, men det kanske passar dig. Själv valde jag senare morgonar när jag började coolgleam.gif

Irene_L
Vad roligt!!! Lycka till!! tummenupp.gif
mamamaggan
Men så roligt ! GRATTIS! tummenupp.gif
Kathy

Leia
Hoppas att allt går som du tänkt dig! tummenupp.gif
Själv ska jag gå upp i tid from idag, mitt sista "steg" till full tid. Känns jättebra. smile.gif
Lars-Olof Arvids
GRATTIS Angelica! Lycka till! kiss.gif

Olle
Bee
Grattis från mig också och LYCKA TILL!
Du har nog inte sovit många minuter inatt smile.gif Lagom att börja med mjukstart på en fredag.
Betty
Grattis Angelica, önskar dig lycka till! bravo.gif
Aqvakul
Angelica, du får gärna rapportera hur det var på jobbet!
Sailor Pluto
Tack för alla trevliga inlägg smile.gif ! Jag sov ca tre timmar under natten, och gick upp kvart över fyra. Ville hinna duscha och äta frukost innan jag skulle gå. Första riktiga jobbet, så man måste ju vara någorlunda presentabel. Det är "bara" ett vikariejobb (som lokalvårdare, kanske jag ska säga också) men ändå!

Klockan sex träffade jag mina arbetskamrater, och de var väldigt trevliga smile.gif . Är inte alls nervös över att gå dit på måndag, det känns som att det kommer gå jättebra. Var himla trött igår, och sov tre timmar på eftermiddagen blush.gif . Fast man vänjer sig när man kommer in i rytmen. Nu ska jag fixa lite frukost och planera vad jag ska köpa för min första lön wub.gif .
Aqvakul
Angelica, härligt med en bra start. Lycka till på måndag! tummenupp.gif
Lady Hamilton
CITAT (Sailor Pluto @ 02-02-2008, 12:01) *

..........Klockan sex träffade jag mina arbetskamrater, och de var väldigt trevliga smile.gif .............. Är inte alls nervös över att gå dit på måndag, det känns som att det kommer gå jättebra................

bravo.gif Vad bra! Jag blev så GLAD när jag läste ditt inlägg yahoo.gif Är övertygad om att det lommer att gå bra. Och det där med tröttheten........... d010.gif Sov du när det passar dig så här från början tummenupp.gif Det dröjer inte länge innan du fått rutin på det hela kompiskram.gif
Sailor Pluto
Uppdatering: p.g.a trevligt uppförande och bra inlärning har jag fått byta arbetsplats, och där ska jag vara i fyra månader! Får dessutom fler timmar och alltså meeera pengar naughty.gif .
Aqvakul
CITAT (Sailor Pluto @ 14-02-2008, 09:12) *
Uppdatering: p.g.a trevligt uppförande och bra inlärning har jag fått byta arbetsplats, och där ska jag vara i fyra månader! Får dessutom fler timmar och alltså meeera pengar naughty.gif .

Bara att buga och gratulera! bravo.gif
krellus
Grattis, jättekul!!! tummenupp.gif
skogstroll
grattis!!! smiley_small_hug.gif
mamamaggan
Men så roligt för dig! GRATTIS! Måste kännas helt underbart.
Wilmer
tummenupp.gif Häärligt att höra! Mer pengar = mer fröer?
Lars-Olof Arvids
GRATTIS!!! bravo.gif

Olle
Biggan_
Så roligt, ett stort grattis och lycka till! blomma.gif
Magdis

GRATTIS!!!!!! yahoo.gif
LadyG

Grattis!! Det var roligt att läsa!

Två tummar upp, hoppas du kommer att trivas! Köp dig något du gillar vid löning och påminn dig om hur bra du är!
Azola
Grattis till nya arbetsplatsen !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon