Tycker det fungerar bra.
Till stor del att det känns rörigt är nog att mycket skrivs i småprat som egentligen skulle skrivas på andra index.
Prydnadsväxter - kan gälla både inne och ute efter vad jag förstår
Träd,buskar,häckar - Det förstår man
Köksträdgården - Kryddväxter, grönsaker o.sv.
Krukodling utomhus - Det förstår man oxå.
Krukväxter inomhus- Det ska handla om våra blommor inne självklart
Förkultivering - Förstår man oxå
Ogräs .... - Gäller ogräs o bekämpning
Växthus - Hur man använder det på bästa sätt så det är klar text
Pallkragar - Förstår man oxå.
Recept - Gäller ju då recept på det man odlar m.m.
Skriver alla under rätt grupp, svarar under rätt grupp så tycker jag det inte är så rörigt. Då behöver man bara titta efter det man är intresserad av eller hur. Skriver sedan alla svar under rätt rubrik oxå så är det lätt att överblicka.
När man lägger in nya frågor så skriver men tydliga rubriker så blir det oxå lättare för andra att se vad det rör sig om.
Småpratet blir ju lite rörigt efter som det är småprat om allt mellan himmel och jord. Inte vara om odling och trädgård och det tycker jag oxå är roligt. Man behöver ju inte alltid prata odling utan andra värdsliga frågor och svar eller?
Någon fin dikt, roliga historier, allvarliga inlägg man vill få upp i ljuset m.m. Sedan om det fattas någon grupp som man tycker skall finnas om andra frågor och andra tycker detsamma så ber man webbmaster lägga in det.
Vi ska ju få ett bildarkiv (fotoalbum) , det är ju oxå bra.
Sedan har du ju prickarna i kuverten som talar om för dig att där har du varit tidigare och tittat.
Blev lite långt men detta är mina synpunkter. Ha en bra dag.