Full version: Jippie!
Irene_L
Idag kom fröna från STA. yahoo.gif Jag fick alla mina första hands val. tummenupp.gif

Så nu ska jag sätta mig och läsa om hur de olika fröna ska gro. Hihi......ojoj vad frön jag har nu......... giggle.gif
kerstin z5-6
Grattis -även jag har fått lite kul saker :)snöstorm man vad gör det då smile.gif
titti49zon6
Så kul Irene tummenupp.gif
nu måste jag nog trotsa snöstormen och plöja mig iväg till brvlådan wink.gif
det kan ju finnas spännande post idag crazy.gif
Litenkikka
oo jösses jag vill att mina ska komma nu också.. är bara lite orolig för att så dom för fort så dom får stå inne halva sommaren wacko.gif men förhoppningsvis blir de bra i slutet!
Ciczi
Ingen som fått sina från Odla ännu? g.gif

Har ju fått från Impecta men mycket av det ska ut på friland så det kan jag ändå inte göra något åt just nu...

Dagens ord förresten... vi förköper oss inte på frö, vi frököper oss... giggle.gif

Ciczi
Irene_L
Dagens ord förresten... vi förköper oss inte på frö, vi frököper oss...

...............................................................

Dom orden gillar jag. Precis så är det ju tummenupp.gif
Alba
CITAT (Irene_L @ 01-02-2008, 14:31) *
Dagens ord förresten... vi förköper oss inte på frö, vi frököper oss...

...............................................................

Dom orden gillar jag. Precis så är det ju tummenupp.gif

rotfl.gif rotfl.gif

Ja då har jag frököpt mig.....vet inte var jag ska rymma allt. Men det känns bättre nu när jag har ett namn på symtomen. naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon