Full version: Snöhundar!
Fenja
Så här kul kan man ha trots att de viner isvindar ute:

Mvh
Fenja

Inga från Närke
Vilka härliga bilder du har tagit på dina hundar. Det syns att de tycker om snön. Det gör Nemo också men tyvärr har det inte varit så mycket av den varan här.
Christer i Falköping
Hade jag tagit bilkder här hemma, hade det fått bli Sjöhundar istället laugh.gif Snön som fanns i morse har regnat bort och det finns bara lersörja kvar.
Christer.
Fenja
Tack Ingrid! Det är ganska tacksamt att smälla av en massa bilder ute så där, men en massa får man kasta wink.gif

Vad lustigt Christer, vi bor ju ändå ganska nära varandra (jag i Ulricehamn)! Här är det fortfarande en 10 cm snö kvar som tinar undan så sakteliga.
Mvh
Fenja
herkules
du har fina hundar! wub.gif
Fenja
Tack Herkules, vi älskar våra vovvar! wub.gif
Mvh
Fenja
Christer i Falköping
Idag har vi fått snö igen. Det har nog kommit närmare 2dm på några timmar nu. Men i morgon skall det regna igen. Kan dock berätta att mina tre hundar nu är lyckliga med att få leka i snön!
Christer.
Christer i Falköping

ATT00048.jpg

ATT00038.jpg

Ett par bilder på mina i snö från idag. Har kommit över 2dm sedan i morse. Naturligtvis vägrade mina att leka så fort de skulle fotograferas.
Christer.
Fenja
Härliga bilder!! wub.gif
Mvh
Fenja
fjonke
Vad härligt med så mkt snö. Min ärlskara tt snuffsa runt i snöhögar men denna vinter så kommer det nog ingen tyvärr. Jag får nöja mig med att titta på andras härliga vinterkort.[color="#000080"][/color] biggrin.gif
Eva i Skåne
Vilka härliga hundar ni ser ut att ha, både Fenja och Christer.
Jag kan inte låta bli att skratta åt Christers sista kort. Snacka om linslusar biggrin.gif

Jag har fått ett mobilfoto från min dotter idag. Där står hennes cocker spaniel i badkaret efter att ha härjat i snön och fått stora snöbollar i hela pälsen.
zaaritha
Gulröda; ras?
Fenja
Siberian Husky och schäfer Zaaritha.
Mvh
Fenja
zaaritha
Fenja: verkar vara en önskeblandning!
Bara hon inte ärvt Huskyns lust att rymma ut på äventyr!?
Fenja
Hon har ärvt utseendet från huskyn och mentaliteten från schäfer Zaaritha så det ÄR verkligen en önskablandning! wub.gif wub.gif Lyhörd, lydig och så nätt på spetsars vis!
Mvh
Fenja
zaaritha
SÅ avundsjuk!!
lottapotta
Vilka underbara hundar ni har! wub.gif
Tur att inte Elsa kan se era bilder, för då hade hon blivit avundsjuk. Hon blir alldeles tokig crazy.gif när vi har snö! Det går knappt att få in henne i huset när vi varit ute... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon