Österläge
Jag har äntligen fått helt klart att jag kan sova hos en kompis 11-12 april, så jag ska på Trädgårdsmässan i Älvsjö!! yahoo.gif Några västsvenskar som ska dit samtidigt? Vore ju kul att åka tåg tillsammans! Jag åker upp fredag eftermiddag och hem lördag kväll.

Hör av er om ni ska dit!! Om vi inte åker exakt samtidigt kanske vi ses på träffen iallafall? Finns en egen tråd för det...
Österläge
Inga som ska dit från Västsverige? confused.gif
Dito Verde
Hej Uteplatsen,
Har sett din fråga men inte svarat eftersom jag har svårt att bestämma mig så långt i förväg. Jag åker jättegärna men jag vill inte riskera att behöva lämna återbud.
Jag lämnar besked när det börjar bli dags.
/p
Wilmer
Jag svarar. NIX. Väntar på lisebergs trädgårdsdagar tummenupp.gif
Österläge
CITAT (Dito Verde @ 05-02-2008, 22:50) *
Hej Uteplatsen,
Har sett din fråga men inte svarat eftersom jag har svårt att bestämma mig så långt i förväg. Jag åker jättegärna men jag vill inte riskera att behöva lämna återbud.
Jag lämnar besked när det börjar bli dags.
/p

Hejsan!

Kul om du ska dit!! Det är ju inget jag behöver veta så långt i förväg, bara det att jag själv har bestämt mig nu o bokat tågbiljetter så jag börjar tänka mycket på det... smile.gif Hoppas vi ses där!! biggrin.gif
Trädgårdsmästarn
Jag åker Dit, tar nog tidigaste morgonflyget och hem med sista planet. Det är ju mitt i vårarbetet och så riskerar man inte att fylla bilen med en massa bra prylar man hittar på mässan yahoo.gif .
/Mikael
strepp
Vi åker på ons redan och hem på tors ef några timmar men attans så effektiva ,varken fika el middag på mässan det får vi fixa på tåget hem. a0a.gif
Österläge
CITAT (Trädgårdsmästarn @ 07-02-2008, 07:58) *
Jag åker Dit, tar nog tidigaste morgonflyget och hem med sista planet. Det är ju mitt i vårarbetet och så riskerar man inte att fylla bilen med en massa bra prylar man hittar på mässan yahoo.gif .
/Mikael

Ska du verkligen flyga? Inte så miljövänligt... sleep.gif Inte tjänar man tid på det heller, från Gbg C - Sthlm C på 3 timmar med X2000...
Österläge
Väcker liv i den här tråden nu när det bara är två veckor kvar! yahoo.gif Några västodlaiter som ska åka och vill träffas? Jag hoppas bara jag hinner få min odlatröja i tid... smile.gif
Sylvia
Jo, jag ska dit, men redan på onsdag + torsdag (skrev fel på resetråden förut...) och åker hem redan på fredag. Kör själv med bil från Gbg.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon