Full version: Mina knasiga katter..
Mollis
Två utav mina katter har så lustiga vanor. Varje morgonen har jag och den ena fikastund i sängen, han sitter och följer varje rörelse och väntar tålmodigt på att jag ska dricka upp o lämna några droppar som han kan lapa i sig, medans den andra alltid måste gå och duscha med min man, hon sitter och väntar utanför badrummet varje morgon, hon tror att hon måste hjälpa till att slicka honom torr...och när vi storhandlar på torsdagarna ser dom direkt att "Aha! nu kommer dom hem med dom där stora blåa Coop-kassarna" och sätter sig som tända ljus i köket och kollar varje grej man plockar upp i hopp om att det ska dyka upp nån strömming, Brie-ost eller annat smarrigt..

//Mollis
Fenja
Katter är underbara!
Mvh
Fenja
vindspel
Så hanen kommer till dig och honan till din man...de är inte så dumma flirting.gif
Mollis
CITAT (vindspel @ 02-02-2008, 15:41) *
Så hanen kommer till dig och honan till din man...de är inte så dumma flirting.gif

Nä jag vet, de vet precis hur man gör idea.gif Och man kan som inte låta bli att tycka att det är så sött och tillgivet wub.gif
zaaritha
Våra båda yngsta; Soda o Whisky--sätter sej på köksbordet o väntar på nötfärs,
när vi veckohandlat!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon