Full version: Kungen i huset
vindspel
Nu har terroristen Casper gett sig på mina krukväxter och avverkar dem en efter en ranting.gif
Samtidigt håller han på att para sig....sex i mitt kök shy.gif Se om jag kan sätta in en bild om det sedan wub.gif
MariaS
Du beskär väl för dåligt giggle.gif
vindspel
CITAT (MariaS @ 02-02-2008, 18:25) *
Du beskär väl för dåligt giggle.gif

idea.gif vilken idé..jag släpper ut honom i trädgården så sköter han jobbet crazy.gif
Nu kommer parningsbilden....behövde inte vänta länge whist.gif
Myosotis
Ska det bli bebisar? wub.gif
vindspel
CITAT (Myosotis @ 02-02-2008, 23:36) *
Ska det bli bebisar? wub.gif

Jag hoppas det blir små dunbollar wub.gif , de har redan sett ut ett bo.....ovanför kyl och frysen och skåpet ovanför det finns ett galler de hängt på och tittat in så jag öppnade detta till hälften så nu är de där inne och gosar wub.gif
mamamaggan
CITAT (vindspel @ 03-02-2008, 12:40) *
Jag hoppas det blir små dunbollar wub.gif , de har redan sett ut ett bo.....ovanför kyl och frysen och skåpet ovanför det finns ett galler de hängt på och tittat in så jag öppnade detta till hälften så nu är de där inne och gosar wub.gif

Däruppe brukar det ju vara varmt!

Vad kan de använda till bomaterial?
Myosotis
Hoppas du tar en massa kort så man kan följa häckningen! Fågelungar är ju det sötaste som finns!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon