Lilla Birka
Plötsligt ser jag att det finns två ordassocieringstrådar. Någon som vet varför? Och behövs det verkligen? confused.gif
cic
CITAT (Lilla Birka @ 02-02-2008, 15:52) *
Plötsligt ser jag att det finns två ordassocieringstrådar. Någon som vet varför? Och behövs det verkligen? confused.gif

Tja.. Det finns ju två svammeltrådar.. eller flera om man tänker efter.. Är det inte bara att sluta att skriva i en så försvinner den ju?
Magdis
Den ena startades 2004 och sen gjorde nån en fortsättning på den eftersom tråden började bli så lång och jobbig att ladda upp. Av nån anledning är båda trådarna i farten nu.
Aqvakul
CITAT (Lilla Birka @ 02-02-2008, 15:52) *

Ibland skulle det nog behövas tre.....om vi som är lite långsamma ska hinna med whist.gif

skämt åsido, så är det nog en gammal tråd som någon plockat upp... Den felstavade är den nya!
Berith
CITAT (cic @ 02-02-2008, 15:56) *
Tja.. Det finns ju två svammeltrådar.. eller flera om man tänker efter.. Är det inte bara att sluta att skriva i en så försvinner den ju?

Det finns två för att nån plockade fram den gamla igen. nono.gif rolleyes.gif
Gudrun i Göteborg
CITAT (Berith @ 02-02-2008, 16:00) *
Det finns två för att nån plockade fram den gamla igen. nono.gif rolleyes.gif

Fy på sig!
Aqvakul
Försöker hålla mig till den nya
Krolliljan
CITAT (aq42 @ 02-02-2008, 16:04) *
Försöker hålla mig till den nya

inte jag crazy.gif
Berith
CITAT (Krolliljan @ 02-02-2008, 16:05) *
inte jag crazy.gif

Varför inte?
Aqvakul
CITAT (Krolliljan @ 02-02-2008, 16:05) *
inte jag crazy.gif

lär inte skada någon.... whist.gif
tettan
spelar det någon roll
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon