Full version: Fröförvaring
Ciczi
Tog ett varv i trädgården och hittade lite ärtskidor på luktärterna som jag inte tagit hand om... Eftersom jag var på väg hemifrån och bilen stod och väntade så hade jag alltså inte tid att springa in och lägga dem. Så vad gör man...

Nöden har ingen lag... laugh.gif

Ciczi
vindspel
Alla sätt är bra utom de dåliga giggle.gif
Jag har en fiskväst som jag plockar ner frön i men sedan brukar jag glömma att jag lagt dem där, nu när jag skrivit det så lär jag nog inte glömma yes.gif
ewa zon 3
Smart tycker jag tummenupp.gif
Själv har jag ovanan att stoppa fröställningar i jackfickan som jag sen glömmer bort och då hamnar det hela i tvättmaskinen eller så undrar jag vad det är för skräp jag har i fickan och slänger hela rasket innan jag hunnit tänka att det där skulle jag nog ha sparat duh.gif

/Ewa
malin72
CITAT (ewa zon 3 @ 03-02-2008, 16:27) *
Smart tycker jag tummenupp.gif
Själv har jag ovanan att stoppa fröställningar i jackfickan som jag sen glömmer bort och då hamnar det hela i tvättmaskinen eller så undrar jag vad det är för skräp jag har i fickan och slänger hela rasket innan jag hunnit tänka att det där skulle jag nog ha sparat duh.gif

/Ewa

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif precis så gör jag med..hittar en fin fin kapsel eller så stoppar i fickan, där torkar dom så fint och lossnar och sen har man fickan full med något konstigt dunno.gif så då tömmer jag fickan och sen efter någon dag eller vecka eller så så kommer jag på nääääääää nu har jag ju kastat dom där fina blomsterfröna slap.gif whist.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon