Biggan_
Efter några helvetiska veckor är jag kapabel att vara med här igen. Min dotter fick hjärnhinneinflammation och är nu på bättringsvägen. Livet blir verkligen upp och ned när så allvarliga saker händer. Hon ligger fortfarande kvar på sjukhuset men man ser att hon repar sig lite dag för dag. Hoppas att hon hinner hämta krafter tills det är dags för henna att föda om ca två månader. Hon har två små barn hemma som längtar förtvivlat efter att hon skall komma hem. Hur mycket man än försöker så är ju mamma alltid mamma.
malin72
trostar.gif nämen ojoj håller tummarna att det blir snabbt bra tummenupp.gif stackarna som är hemma och längtar efter mamma..men skönt att det går bra
[attachment=12880:26.gif]
pejori
CITAT (Biggan_ @ 05-02-2008, 12:39) *
Efter några helvetiska veckor är jag kapabel att vara med här igen. Min dotter fick hjärnhinneinflammation och är nu på bättringsvägen. Livet blir verkligen upp och ned när så allvarliga saker händer. Hon ligger fortfarande kvar på sjukhuset men man ser att hon repar sig lite dag för dag. Hoppas att hon hinner hämta krafter tills det är dags för henna att föda om ca två månader. Hon har två små barn hemma som längtar förtvivlat efter att hon skall komma hem. Hur mycket man än försöker så är ju mamma alltid mamma.

undrade lite var du tagit vägen smiley_small_hug.gif
förstår att du haft ett par tuffa veckor... trostar.gif trostar.gif
skönt att hon blir bättre nu då kompiskram.gif
MariaS
Ooooh vad tråkigt! trostar.gif
Skönt att hon är på bättringsvägen. tummenupp.gif
Välkommen tillbaka. blomma.gif
Bettis
CITAT (MariaS @ 05-02-2008, 12:42) *
Ooooh vad tråkigt! trostar.gif
Skönt att hon är på bättringsvägen. tummenupp.gif
Välkommen tillbaka. blomma.gif

Instämmer blomma.gif så skönt att allt börjar rätta till sig tummenupp.gif
renate
Välkommen tillbaker här.Skönt att din dotter är på bättringsvägen. Hoppas att de små får tillbaker sin mamma snart igen.
titti49zon6
Välkommen tillbaka smiley_small_hug.gif
Så skönt att det går åt rätt håll med din dotter, men förstår att barnen längtar efter mamma
håller tummarna för att allt ska gå bra
Betty
Nej men usch så jobbigt! Skönt att hon mår bättre nu då och så kul att se dig här igen! smiley_small_hug.gif
Alba
Nämen så hemska veckor ni haft. Skönt att hon sakta medn säkert blir bättre.
Kul att se dig här igen. rose.gif
Biggan_
Tack snälla ni, och det är skönt att vara tillbaka. Jag har ju läst lite emellanåt här men inte orkat skriva. Den värsta ångesten nu gäller det ofödda barnet med tanke på alla mediciner dom pumpat i henne.
pejori
CITAT (Biggan_ @ 05-02-2008, 13:08) *
Tack snälla ni, och det är skönt att vara tillbaka. Jag har ju läst lite emellanåt här men inte orkat skriva. Den värsta ångesten nu gäller det ofödda barnet med tanke på alla mediciner dom pumpat i henne.

dom vet vad dom gör, så det kommer att gå finfint med den nya bäbben tummenupp.gif
var sak har sin tid, Biggan...ett steg itaget...en dag itaget kompiskram.gif trostar.gif trostar.gif smiley_small_hug.gif
Gillan
Nej men Biggan så jobbigt ni haft det. Har också märkt att det varit väldigt tyst från din sida och undrat lite. Nu kan det nog bara bli bättre. Jag håller alla tummar som går för både bebbe och mor. Och självklart lite extra kramar till de som väntar hemme.
smiley_small_hug.gif kompiskram.gif rose.gif kompiskram.gif blomma.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 05-02-2008, 13:11) *
dom vet vad dom gör, så det kommer att gå finfint med den nya bäbben tummenupp.gif
var sak har sin tid, Biggan...ett steg itaget...en dag itaget kompiskram.gif trostar.gif trostar.gif smiley_small_hug.gif

Tack Pejjan! Men jag kan inte hjälpa att jag är orolig!
Fenja
Oj, vad jobbigt för er. Jag har haft epidemisk hjärnhinneinflammation, det tar sin tid innan man är okey igen. Hålller tummarna för er.
Mvh
Fenja
Lars-Olof Arvids
Vad jobbigt! Men det är verkligen skönt att det går åt rätt håll i alla fall. Jag har ett kusinbarn som var riktigt dålig omkring julen, men nu är bra igen... och ska föda om en månad. Hoppas verkligen att din dotter blir lika bra. trostar.gif

Kram från Olle.
Eva-Helene
CITAT (Biggan_ @ 05-02-2008, 13:08) *

Det är ingen fara med bäbisen! Jag fick hjärnhinneinflammation när jag var i 15:e veckan och så tidigt i graviditeten är ju fostret känsligare, men det blev en frisk och stark pojke (förutom allergier - dom hade han fått ändå!). Jag hade iof tur, efter en vecka på sjukhus var jag hemma igen hos mina andra 3 barn och dåv. make. Fast pigg, det var jag inte!
mamamaggan
trostar.gif till dig och också blomma.gif . Fy så jobbigt för er allihop!

Förstår om du är orolig men det finns många tummar som hålls här på Odla , var så säker.

Har varit orolig för min brorsdotter som hamnade på sjukhuset i flera dagar med vinterkräksjuka , hon kom hem i går men i dag kl 9.00 födde hon en välskapt son nästan 4,3 kg och 51 cm lång. Allt gick bra.

Skickar lite blomma.gif till din dotter också.
Lilla Birka
Jag undrade just vart du tagit vägen, har verkligen saknat dig! Hoppas att allt går bra, det är skönt att höra att det åtminstone vänt. Skickar en tröstekram smiley_small_hug.gif och en liten blomma rose.gif . Välkommen åter när du känner att det är dags!
Myosotis
Så hemskt med hjärnhinneinflammation! Hoppas hon blir bra snart och barnet också.
Kathy
Kära nån då, Biggan. sad.gif Det var inte lite det.
Skönt att höra att dottern är på bättringsvägen och jag säger som Pejori, de är duktiga idag och de skulle förmodligen inte utsätta bebisen för något som kan vara skadligt.
Ta väl hand om dig nu. kompiskram.gif rose.gif
AnnammA
Härligt att du är tillbaka igen, Biggan! Hoppas nu allting ordnar sig till det bästa för din dotter och dina barnbarn! kram2.gif
pejori
CITAT (Biggan_ @ 05-02-2008, 13:24) *
Tack Pejjan! Men jag kan inte hjälpa att jag är orolig!

visst är du det...man är alltid orolig för dom små liven kompiskram.gif
men du ska se, att det kommer att gå bra och att båda är/blir friska och hela....
skickar massor av tröstekrammar och håller naturligtvis alla tummar och tår här också trostar.gif trostar.gif kram2.gif kram1.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Netha
Oj så tråkigt, men skönt att det ser ut att gå åt rätt håll nu.
Hoppas att hon snart är pigg igen och hemma hos sina små. kompiskram.gif
Wilmer
Hjälp vad otäckt, välkommen hit igen! Skönt att det gick bra.
Eva i Skåne
Fy så trist Biggan. Förstår att det varit jobbiga veckor för alla.
Jag håller tummarna för att allt är på rätt väg nu och att dottern hinner piggna till innan det är dags att föda.
smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack för alla kramar och hållna tummar o tår! Ni skall veta att det värmer gott i hjärtat med sådan support! wub.gif
Netha
CITAT (Biggan_ @ 06-02-2008, 22:56) *
Tack för alla kramar och hållna tummar o tår! Ni skall veta att det värmer gott i hjärtat med sådan support! wub.gif

kompiskram.gif
Magdis
Massor med kramar till dig och din dotter Biggan. smiley_small_hug.gif Jag tänker på er.
Biggan_
CITAT (Magdis @ 07-02-2008, 11:50) *
Massor med kramar till dig och din dotter Biggan. smiley_small_hug.gif Jag tänker på er.

Tack snälla! ....och en tillfriskningskram till dej Magdis som är sjuk smiley_small_hug.gif Ta väl hand om dej så att det inte blir värre! kompiskram.gif
Azola
Välkommen tillbaka!!
Skönt att höra att hon är på bättringsvägen! blomma.gif
Biggan_
CITAT (Azola @ 07-02-2008, 13:57) *
Välkommen tillbaka!!
Skönt att höra att hon är på bättringsvägen! blomma.gif

thanks.gif
Aqvakul
Härligt att ha dig tillbaks. Du har saknats! kompiskram.gif
Leia
Kramar från mig med såklart! kram2.gif
rahmat2
Hej, Biggan!
Hoppas att din dotter får sin fullständiga hälsa tillbaks så snabbt som möjligt.

Rahmat
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon