|
Biggan_
05-02-2008, 12:39
Efter några helvetiska veckor är jag kapabel att vara med här igen. Min dotter fick hjärnhinneinflammation och är nu på bättringsvägen. Livet blir verkligen upp och ned när så allvarliga saker händer. Hon ligger fortfarande kvar på sjukhuset men man ser att hon repar sig lite dag för dag. Hoppas att hon hinner hämta krafter tills det är dags för henna att föda om ca två månader. Hon har två små barn hemma som längtar förtvivlat efter att hon skall komma hem. Hur mycket man än försöker så är ju mamma alltid mamma.
malin72
05-02-2008, 12:41
nämen ojoj håller tummarna att det blir snabbt bra stackarna som är hemma och längtar efter mamma..men skönt att det går bra [attachment=12880:26.gif]
CITAT (Biggan_ @ 05-02-2008, 12:39)  Efter några helvetiska veckor är jag kapabel att vara med här igen. Min dotter fick hjärnhinneinflammation och är nu på bättringsvägen. Livet blir verkligen upp och ned när så allvarliga saker händer. Hon ligger fortfarande kvar på sjukhuset men man ser att hon repar sig lite dag för dag. Hoppas att hon hinner hämta krafter tills det är dags för henna att föda om ca två månader. Hon har två små barn hemma som längtar förtvivlat efter att hon skall komma hem. Hur mycket man än försöker så är ju mamma alltid mamma. undrade lite var du tagit vägen förstår att du haft ett par tuffa veckor... skönt att hon blir bättre nu då
Ooooh vad tråkigt! Skönt att hon är på bättringsvägen. Välkommen tillbaka.
CITAT (MariaS @ 05-02-2008, 12:42)  Ooooh vad tråkigt! Skönt att hon är på bättringsvägen. Välkommen tillbaka.  Instämmer  så skönt att allt börjar rätta till sig
Välkommen tillbaker här.Skönt att din dotter är på bättringsvägen. Hoppas att de små får tillbaker sin mamma snart igen.
titti49zon6
05-02-2008, 12:53
Välkommen tillbaka Så skönt att det går åt rätt håll med din dotter, men förstår att barnen längtar efter mamma håller tummarna för att allt ska gå bra
Nej men usch så jobbigt! Skönt att hon mår bättre nu då och så kul att se dig här igen!
Nämen så hemska veckor ni haft. Skönt att hon sakta medn säkert blir bättre. Kul att se dig här igen.
Biggan_
05-02-2008, 13:08
Tack snälla ni, och det är skönt att vara tillbaka. Jag har ju läst lite emellanåt här men inte orkat skriva. Den värsta ångesten nu gäller det ofödda barnet med tanke på alla mediciner dom pumpat i henne.
CITAT (Biggan_ @ 05-02-2008, 13:08)  Tack snälla ni, och det är skönt att vara tillbaka. Jag har ju läst lite emellanåt här men inte orkat skriva. Den värsta ångesten nu gäller det ofödda barnet med tanke på alla mediciner dom pumpat i henne. dom vet vad dom gör, så det kommer att gå finfint med den nya bäbben var sak har sin tid, Biggan...ett steg itaget...en dag itaget
Biggan_
05-02-2008, 13:24
CITAT (pejori @ 05-02-2008, 13:11)  Tack Pejjan! Men jag kan inte hjälpa att jag är orolig!
Oj, vad jobbigt för er. Jag har haft epidemisk hjärnhinneinflammation, det tar sin tid innan man är okey igen. Hålller tummarna för er. Mvh Fenja
Lars-Olof Arvids
05-02-2008, 13:27
Vad jobbigt! Men det är verkligen skönt att det går åt rätt håll i alla fall. Jag har ett kusinbarn som var riktigt dålig omkring julen, men nu är bra igen... och ska föda om en månad. Hoppas verkligen att din dotter blir lika bra. Kram från Olle.
Eva-Helene
05-02-2008, 13:51
CITAT (Biggan_ @ 05-02-2008, 13:08)  Tack snälla ni, och det är skönt att vara tillbaka. Jag har ju läst lite emellanåt här men inte orkat skriva. Den värsta ångesten nu gäller det ofödda barnet med tanke på alla mediciner dom pumpat i henne. Det är ingen fara med bäbisen! Jag fick hjärnhinneinflammation när jag var i 15:e veckan och så tidigt i graviditeten är ju fostret känsligare, men det blev en frisk och stark pojke (förutom allergier - dom hade han fått ändå!). Jag hade iof tur, efter en vecka på sjukhus var jag hemma igen hos mina andra 3 barn och dåv. make. Fast pigg, det var jag inte!
mamamaggan
05-02-2008, 15:10
 till dig och också  . Fy så jobbigt för er allihop! Förstår om du är orolig men det finns många tummar som hålls här på Odla , var så säker. Har varit orolig för min brorsdotter som hamnade på sjukhuset i flera dagar med vinterkräksjuka , hon kom hem i går men i dag kl 9.00 födde hon en välskapt son nästan 4,3 kg och 51 cm lång. Allt gick bra. Skickar lite  till din dotter också.
Lilla Birka
05-02-2008, 16:41
Jag undrade just vart du tagit vägen, har verkligen saknat dig! Hoppas att allt går bra, det är skönt att höra att det åtminstone vänt. Skickar en tröstekram  och en liten blomma  . Välkommen åter när du känner att det är dags!
Myosotis
05-02-2008, 16:59
Så hemskt med hjärnhinneinflammation! Hoppas hon blir bra snart och barnet också.
Kära nån då, Biggan.  Det var inte lite det. Skönt att höra att dottern är på bättringsvägen och jag säger som Pejori, de är duktiga idag och de skulle förmodligen inte utsätta bebisen för något som kan vara skadligt. Ta väl hand om dig nu.
AnnammA
05-02-2008, 18:50
Härligt att du är tillbaka igen, Biggan! Hoppas nu allting ordnar sig till det bästa för din dotter och dina barnbarn!
Oj så tråkigt, men skönt att det ser ut att gå åt rätt håll nu. Hoppas att hon snart är pigg igen och hemma hos sina små.
Hjälp vad otäckt, välkommen hit igen! Skönt att det gick bra.
Eva i Skåne
05-02-2008, 23:55
Fy så trist Biggan. Förstår att det varit jobbiga veckor för alla. Jag håller tummarna för att allt är på rätt väg nu och att dottern hinner piggna till innan det är dags att föda.
Biggan_
06-02-2008, 22:56
Tack för alla kramar och hållna tummar o tår! Ni skall veta att det värmer gott i hjärtat med sådan support!
CITAT (Biggan_ @ 06-02-2008, 22:56)  Tack för alla kramar och hållna tummar o tår! Ni skall veta att det värmer gott i hjärtat med sådan support! 
Massor med kramar till dig och din dotter Biggan.  Jag tänker på er.
Biggan_
07-02-2008, 12:12
CITAT (Magdis @ 07-02-2008, 11:50)  Massor med kramar till dig och din dotter Biggan.  Jag tänker på er. Tack snälla! ....och en tillfriskningskram till dej Magdis som är sjuk  Ta väl hand om dej så att det inte blir värre!
Välkommen tillbaka!! Skönt att höra att hon är på bättringsvägen!
Biggan_
07-02-2008, 14:00
CITAT (Azola @ 07-02-2008, 13:57)  Välkommen tillbaka!! Skönt att höra att hon är på bättringsvägen! 
Aqvakul
07-02-2008, 16:47
Härligt att ha dig tillbaks. Du har saknats!
Kramar från mig med såklart!
rahmat2
07-02-2008, 18:31
Hej, Biggan! Hoppas att din dotter får sin fullständiga hälsa tillbaks så snabbt som möjligt.
Rahmat
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|