CillaM
Jag letade på nätet efter ett Macadamianträd för att se om bladen ser likadana ut som de jag har. Fick det bekräftat iaf och hamnade sedan på en sidan från Californien när jag letade efter blå Abutilon. I varje fall, den här sidan har spännande saker, även om bilderna är en aning taskiga. Jag nästan började hyperventilera och såg genast möjligheten att be min bror i USA att beställa för mig. Ojoj, måste börja spara.... Trio Nursery
Jan Lindgren
Hej CillaM!
Byt partner!!
MVH
Jan Lindgren
CillaM
rotfl.gif

CITAT (Jan Lindgren @ 05-02-2008, 20:54) *
Hej CillaM!
Byt partner!!
MVH
Jan Lindgren

Alexander-VG-zon3
nja sex är bättre ,,tycker ni inte det ?
Henrik_
Jo, fast när man tittar på bilderna så kommer nog inte dom långt efter... en del grejer där är ruskigt läckra.
Som tur är så behöver ju inte det ena utesluta det andra wink.gif

Sex i trädgården lär alltså vara det ultimata?

Alexander-VG-zon3
CITAT (Henrik_ @ 05-02-2008, 21:23) *
Jo, fast när man tittar på bilderna så kommer nog inte dom långt efter... en del grejer där är ruskigt läckra.
Som tur är så behöver ju inte det ena utesluta det andra wink.gif

Sex i trädgården lär alltså vara det ultimata?

nja det Vet jag inte . så ultimat är det inte sleep.gif
CillaM
Men ärligt, sex är ju något väldigt förgängligt, snabbt på och snabbt av, så att säga. Det finns två saker just nu som får mig upphetsad och det är en ny iMac och växter. Karlar i all ära men så livsnödvändiga är de inte. Ska tillägga att jag är singel o har ingen att ta hänsyn till. whist.gif Alltså min egen personliga åsikt smile.gif
HelenN
Sex är livet....det delar man ju med sin kärlek. Blommorna är också livet, men de delar jag inte med nån...de är bara mina!
mamamaggan
Oh nej , varför länkade du till den sidan?????????? confused.gif

Bättre än sex vet jag inte men ..................

Får man ta med sig plantor från USA? Min ena son ska dit i maj - juni .
Piccante
fördelen med sex är att det inte vissnar bort på hösten laugh.gif
mamamaggan
CITAT (Markus_H @ 05-02-2008, 22:53) *
fördelen med sex är att det inte vissnar bort på hösten laugh.gif

Då frodas den som störst här!!!!!!!
mamamaggan
Någon som vet om man får ta med sig plantor eller frön från USA?
Aqvakul
Jag älskar trädgård och växter, men inte slår det bra sex! wacko.gif
Wilmer
CITAT
Jag älskar trädgård och växter, men inte slår det bra sex!

Du har bara inte hittat rätt trädgård.... naughty.gif
Betty
CITAT (CillaM @ 05-02-2008, 20:22) *
Jag letade på nätet efter ett Macadamianträd för att se om bladen ser likadana ut som de jag har. Fick det bekräftat iaf och hamnade sedan på en sidan från Californien när jag letade efter blå Abutilon. I varje fall, den här sidan har spännande saker, även om bilderna är en aning taskiga. Jag nästan började hyperventilera och såg genast möjligheten att be min bror i USA att beställa för mig. Ojoj, måste börja spara.... Trio Nursery

Om min man passerar datarummet och ser att jag är inne på såna där sidor så brukar han säga: Jasså, där sitter du och porrsurfar! naughty.gif
Jejja
Min gubbe har svårt att förstå att jag får gåshud och blir alldeles pirrig varje gång jag tittar på min orkidé colmanara massai red... whistling.gif
Blomstersmurfen
CITAT (Betty @ 06-02-2008, 13:54) *
Om min man passerar datarummet och ser att jag är inne på såna där sidor så brukar han säga: Jasså, där sitter du och porrsurfar! naughty.gif

Samma här! Mina barn säger så också till sina kompisar, att mamma sitter och porrsurfar... De vet inte var de skall titta när de går förbi datorn! Då kommer barnen med förklaringen, och en lättad suck hörs i rummet varje gång det händer!!!

rotfl.gif
Jan Lindgren
Hej!
Är det något motsatsförhållande mellan sex och trädgård? Med en vettig plantering kan man ägna sig åt sex i trädgården. Kan det bli bättre??
MVH
Jan Lindgren
tettan
absolut inte
mamamaggan
CITAT (Jan Lindgren @ 09-02-2008, 16:36) *
Hej!
Är det något motsatsförhållande mellan sex och trädgård? Med en vettig plantering kan man ägna sig åt sex i trädgården. Kan det bli bättre??
MVH
Jan Lindgren

Dj-klar , vi som har tagit ner så många träd på sommarstugetomten . giggle.gif
Hannifer
Förstår vad du menar Cilla M. Jag är själv en sådan som dreglar över vackra växtbilder på internet.
Jag tycker dock inte att "växt-porrsurfande" slår riktigt sex, men det funkar bra som rökfritt efterspel... blush.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon