catlady
Varenda gång jag ska ändra min lilla presentation på min sida så upptäcker jag att utropstecken, frågetecken etc översätts till konstiga kommandon, typ >f:0, när jag har sparat. Det ser helknasigt ut! Varför blir det så?
Alba
Du menar alltså presentationen som man skriver om sig själv i kontrollpanelen.

Jag har ingen text i presentationen så jag provade lägga in en text med frågetecken mm och det gick bra.
Berith
CITAT (catlady @ 06-02-2008, 14:59) *
Varenda gång jag ska ändra min lilla presentation på min sida så upptäcker jag att utropstecken, frågetecken etc översätts till konstiga kommandon, typ >f:0, när jag har sparat. Det ser helknasigt ut! Varför blir det så?

Jag vet inte varför det blir så. Har också råkat ut för det, men bara ibland - vilket väl förklarar varför Alba kunde. Har märkt att det också ibland beror på var man skriver in meningen. Jag kan t.ex. inte lägga in en mening sist längre, för då blir det bara konstigt utan den meningen som nu ligger sist får tydligen vara det i fortsättningen också.

Så när jag vill skriva in en ny mening så får jag testa var den kan ligga utan att det blir konstiga tecken.
catlady
Men hoppsan! Så ska det väl inte behöva vara??
Alba
Det måste ju vara något fel i programmeringen.
Du kanske skulle PM:a till forumansvariga. Det kan ju vara ett fel som de inte är medvetna om.
Stella-Polaris
Kolla vilket språk du har ställt din dator på..
skogstroll
en omstart brukar funka när det blir sådär smile.gif
catlady
Nej, inget av det fungerar för mig... confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon