Full version: Roomservice
Netha
Onsdagens höjdpunkt Roomservice missar vi aldrig. Intressant att se vad killarna och designers åstadkommer.
Johnnie och Mattias är trevligaste, roligaste snickare man sett på teve ... man blir glad bara av att se dem. smile.gif tummenupp.gif
zissi
Dagens resultat tyckte jag blev mkt bra till slut..........första intrycket verkade rörigt med allt från sjögräs+4 olika tapeter+3 olika målade färger på väggarna i ETT rum!!??!
Visst är de mjuka o goa killar Jonny o Mattias. Humor har de också. Absolut bästa inredningsprogrammet. tummenupp.gif
Netha
CITAT (zissi @ 06-02-2008, 22:22) *
Dagens resultat tyckte jag blev mkt bra till slut..........första intrycket verkade rörigt med allt från sjögräs+4 olika tapeter+3 olika målade färger på väggarna i ETT rum!!??!
Visst är de mjuka o goa killar Jonny o Mattias. Humor har de också. Absolut bästa inredningsprogrammet. tummenupp.gif

Precis så tyckte jag också tills allt tyg och möbler var på plats.smile.gif
tettan
men var det verkligen ok med den där gräsgröna randen på väggen
Netha
CITAT (tettan @ 06-02-2008, 22:46) *
men var det verkligen ok med den där gräsgröna randen på väggen

Vet faktiskt inte ... det är så svårt att få ett helhetsgrepp när man bara ser korta snuttar. sad.gif
tettan
allt annat var så snyggt o i harmoni tyckte jag utom den där gröna, får nog sova på den i natt rolleyes.gif
Anma
Jag tyckte nog att det var så där med väggarna efter inredningen var på plats också. Soffhörnan och färgen på tapeten som passade gardinen gillade jag dock.

Roomservice har varit favoriten ända sedan första säsongen. Bygglov börjar knappa in på försprånget, han e ju så rolig, Willy!
Ramred
Gillar Roomservice skarpt. Mycket humor är det ju också. Kul att det blir så varierande beroende på vilken designer som är med. Missade dock gårdagens program, får kolla in det på nätet sen.
pejori
CITAT (Anma @ 06-02-2008, 23:14) *
Jag tyckte nog att det var så där med väggarna efter inredningen var på plats också. Soffhörnan och färgen på tapeten som passade gardinen gillade jag dock.

Roomservice har varit favoriten ända sedan första säsongen. Bygglov börjar knappa in på försprånget, han e ju så rolig, Willy!

jag tittar på båda jag tummenupp.gif
igår får jag säga att jag tyckte det blev väldigt stressigt med alla färger och mönster.... thumbdown.gif
blev lite "rörigt"...annars gillar jag dom skarpt
sqrulan
tummenupp.gif Det är några av mina favorit programm,dom är helt enkelt underbara Jonny och Mattias i Roomservice.Det har jag sett från första början.Bygglov är också roligt,Matte är snygg och Willy är ju bara så himla rolig,man skrattar ju bara av att se honom.
Netha
Bygglov ser jag också ... Willy laugh.gif tummenupp.gif
sobbe
Är det ingen som ser Simon och Tomas. Dom ända jag skulle vilja ha i mitt hem. tummenupp.gif
pejori
CITAT (sobbe @ 07-02-2008, 21:16) *
Är det ingen som ser Simon och Tomas. Dom ända jag skulle vilja ha i mitt hem. tummenupp.gif

jag kollar dom...men dom andra är roligare, även om simon och tomas är mer stilrena rolleyes.gif
Anma
Orkar inte inte med Tomas så Simon och Tomas tittar jag på väldans sällan.
sqrulan
Dom har jag inte hört talas om,vilken kanal?
Irene_L
CITAT (sqrulan @ 08-02-2008, 10:50) *
Dom har jag inte hört talas om,vilken kanal?

Måndagar Tv 3 kl 20.00. Programmet heter .......Design: Simon & Tomas
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon