anima
Vad vet du/ni om Sollentunamässans innehåll. Hannu Sarenström skall dit, såg jag i hans blogg. Nån mer?
nina L
här en länk http://www.sollentunaexpo.se/rumochtradgard/
Verkar inte vara så mycket trädgårdsblommor men det tillkommer hel tiden företag så det gäller att kolla lite då och då. JAgska nog gå i alla fall
storm
Jag ska absolut gå,kul att de har kommit tillbaka bravo.gif
160kvm stort hus
Går nog hellre dit faktiskt än till älvsjömässan.

Blivit så besviken av att komma dit. Samma priser ( om inte dyrare ) än i affär och på senaste tid bara en massa krimskrmas... ( älvsjö )

Hoppas mycket på sollentuna.
Wilmer
yaay.gif Kompisen och jag har bokat hotell, det blir Sollentuna mässa för oss i år! Bra att komma ut och röra på bena ibland.
sobbe
Blir nog Sollentuna här med. Kanske Odla knapp på?
Wilmer
Japp, om den har kommit då!
nina L
Bara undrar. Var för tror ni sollentuna är bättre än Älvsjömässan? Det är ju inte den gamla som uppstått (den tyckte jag mycket om). Jag tvivlar på att Sollentun har tillräckligt med blomster och fröhandlare för min smak men... men jag kanske blir glatt överraskad när/om jag tar mig dit
Wilmer
Jag tror för min del ingenting, har aldrig varit på mässa förut. Men Sollentuna passade i tiden. Så jag har inget att jämföra med.
Hannifer
CITAT (anima @ 14-02-2008, 06:36) *
Vad vet du/ni om Sollentunamässans innehåll. Hannu Sarenström skall dit, såg jag i hans blogg. Nån mer?

Åh, han är min favorit-trädgårdspersonlighet! (Vilket långt ord... happy.gif)

Har mässan något tema?

Oj, nu såg jag länken... Verkar spännande!
160kvm stort hus
Vad jag förstår av det jag läst ska den vara minst lika bra som älvsjö. Jag hoppas ju på att det inte är lika mycket krimskrams och otrevlig monterpersonal som det är på älvsjö.

I mitt tycke har älvsjö blivit lite för stora och lite för poppis... För man kan tydligen ta vilka priser som helst och uppföra sig hur som helst. *suckar*

I början var älvsjö mycket bra, men sen så "ballade det ur". Överpriser...
anima
CITAT (16kvm stor balkong @ 21-02-2008, 08:35) *
Vad jag förstår av det jag läst ska den vara minst lika bra som älvsjö. Jag hoppas ju på att det inte är lika mycket krimskrams och otrevlig monterpersonal som det är på älvsjö.

I mitt tycke har älvsjö blivit lite för stora och lite för poppis... För man kan tydligen ta vilka priser som helst och uppföra sig hur som helst. *suckar*

I början var älvsjö mycket bra, men sen så "ballade det ur". Överpriser...

Tyckte du att den gamla Sollentunamässan var bättre
160kvm stort hus
CITAT (anima @ 21-02-2008, 16:50) *
Tyckte du att den gamla Sollentunamässan var bättre

Vet inte, jag var aldrig där... Var nog "för liten" då.
Trädgårdsintresset vakande väl rejält för en 5 år sen...

Men men, jag får väl åka dit och "kolla läget". Annars kanske jag åker till örebro, bor ju i e-tuna så det är lika långt.. Ungefär.

Vi får se.
nina L
Jag tror inte det blir som gamla sollentuna mässan. Mycket prylar, spa och annat för hem och altaner, men det kan ju vara intressant även det. Men en renodlad trädgårdsmässa är det ju inte.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon