Pjater
Enligt microsoft så ska windows vista vara det mest sålda operativsystemet......

Själv använder jag vista och älskar det xD
Cathis
Både på jobbet och hemma funkar jättebra
LadyG
Ja, och jag är jättenöjd.

De få problem jag har beror på tredjepartstillverkade program (Jag borde kanske uppgradera Photoshop Elements till något som är vistakompatibelt... biggrin.gif ), Vista och Microsoftprogrammen fungerar klockrent tummenupp.gif

titti49zon6
Använder Vista och Photoshop Elements 5 det funkar bra liksom alla andra program jag har,
likadant med skrivar och scanner
LadyG
Hm... Jag har också elements 5.0 men den totalvägrar att kännas vid att det skulle gå att autouppdatera. Inget stort problem iofs, men lite småirriterande.

Skrivare, scanner och allt annat fungerar fint däremot. Älskar att det är så lätt att hitta sina dokument nu för tiden.

1. Tryck windowstangenten
2. Skriv in filnamet eller del av namnet
3. Piltangent nedåt tills du markerat träffen du vill ha och tryck enter

Det är jättelätt, behöver inte fippla med mus och klicka hit och dit. Det är larvigt lätt att hitta t ex mailkonversationer man haft, foton m.m. som man trodde man tappat bort så länge man kastar in allt i 'Mina dokument' så det indexeras.
Pjater
Jag har oxå Elements 5,0 och det funkar fint, du behöver nog bara uppdatera det...
MariaS
JAg har en dator med Vista och två med XP. Problemet med vista, är att flera av mina programvaror inte fungerar i vista, bland annat bokföringsprogrammet!
Piccante
Har vista på en av datorerna, verkar funka fint. tummenupp.gif
LadyG
CITAT (Pjater @ 15-02-2008, 12:04) *
Jag har oxå Elements 5,0 och det funkar fint, du behöver nog bara uppdatera det...

Tänkte just svara att "Jag vet, men inte Elements" när jag bestämde mig för att kolla om den gjort något nytt på sistone. Pyttemjuk har ju lanserat lite uppdateringar och jag har uppdaterat lite drivrutiner. Vad någon av dem än har gjort har det skakat loss Elements' uppdateringsfunktion.

Så då har jag inga problem med Vista alls biggrin.gif
Alba
CITAT (LadyG @ 15-02-2008, 11:59) *
Hm... Jag har också elements 5.0 men den totalvägrar att kännas vid att det skulle gå att autouppdatera. Inget stort problem iofs, men lite småirriterande.

Skrivare, scanner och allt annat fungerar fint däremot. Älskar att det är så lätt att hitta sina dokument nu för tiden.

1. Tryck windowstangenten
2. Skriv in filnamet eller del av namnet
3. Piltangent nedåt tills du markerat träffen du vill ha och tryck enter

Det är jättelätt, behöver inte fippla med mus och klicka hit och dit. Det är larvigt lätt att hitta t ex mailkonversationer man haft, foton m.m. som man trodde man tappat bort så länge man kastar in allt i 'Mina dokument' så det indexeras.

Jag har Windows XP och Photosho Elements 5 men kan inte uppdatera PS. Finns ej får jag till svar när jag försöker uppdatera PS.

Ciczi
Ubuntu 7.10 kör jag i min dator. Tusan så mycket mindre krångligt.... smile.gif

Ciczi
Pjater
CITAT (Ciczi @ 15-02-2008, 14:29) *
Ubuntu 7.10 kör jag i min dator. Tusan så mycket mindre krångligt.... smile.gif

Ciczi

Linux e rätt bra, uppdateras lite bättre, men vissa spel funkar inte till linux =P hehehe
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon