|
*Ulrica*
14-03-2008, 12:48
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 14-03-2008, 12:30)  När det gäller storlekarna är det alltid knepigt men passar tröjorna inte går det ju att förhoppningsvis att byta om vi har någon kvar i den storlek man vill byta till. Bara skicka ett mail i så fall så kollar vi. Supersnällt! Kvaliteten är det ju inget fel på! Men en XL-dam hade nog passat bättre för mej som brukar ha 40. Kan ju vara bra att veta för de som beställer från och med nu. De vita damtröjorna är jättesmå! Och fina!
Biggan_
14-03-2008, 12:50
CITAT (Aqvakul @ 14-03-2008, 12:37)  Sitter här iklädd en av mina vita tröjor. Lite stor är den allt, men det fixar nog tvättmaskin och tumlare. Den gröna kändes ännu större, så den får gå i tvätten direkt.  Aqvakul!
titti49zon6
14-03-2008, 16:08
Tack, tack jag fick mina tröjor idag och är supernöjd storlek S och det finns plats för lite mer av mig i dom  så nu får jag lov att äta upp mig några kilon och behöver dessutom inte vara rädd för att den ska bli för trång på Odlamiddagen
CITAT (titti49zon6 @ 14-03-2008, 12:06)  Varför är vi så glada???? jo för att det var på vårt eget initiativ som odla tog fram dessa tröjor och då är det klart att vi måste betala några kronor för dom sen så är vi ju villiga att betala flera hundra kronor för tröjor med "den rätta" loggan (status) fastän vi kanske inte tänker på att vi betalar för att göra reklam för Björn Borg, D&G , Mexx m.m Hoppas verkligen att ingen tror att jag tyckte det var dåligt med T-shirten ... jag har själv tipsat och fått ett antal medlemmar/kunder till Odla ... har ju släkt utspridd i hela landet och även utomlands.  Tycker absolut att det är vettigare att betala antal kr för Odla-tröja än t.ex Björn Borg.
CITAT (Netha @ 14-03-2008, 22:23)  Hoppas verkligen att ingen tror att jag tyckte det var dåligt med T-shirten ... jag har själv tipsat och fått ett antal medlemmar/kunder till Odla ... har ju släkt utspridd i hela landet och även utomlands.  Tycker absolut att det är vettigare att betala antal kr för Odla-tröja än t.ex Björn Borg.  Ja för att inte tala om vad man får betala för en tröja som det står Nike eller Adidas på... då är odla-tröjorna både roliga och billiga
Jag är iallafall jätte glad för min tröja den framhäver mina kvinliga former så de så  det är inte många Ttröjer som gör.
fruberglund
16-03-2008, 19:58
Lite besviken måste jag säga! Jag beställde XL som motsvarar 42! Hur företaget som gjort tröjorna kan få XL till 42 fattar jag inte, L brukar alltid motsvara 42/44 och XL brukar motsvara 46/48. Summa sumarum alltså att XL är alldeles för liten för en stor tjej som mig! Så nu står jag här med 2 tröjor som jag inte kan använda Är det nån sorts returrätt på dessa Göran? Lite tråkigt är det allt och mest synd för jag hade velat ha Odla-tröjan på Älvsjömässan. Och de är ju såååå snygga! Visst jag är med i VV och håller på att gå ner i vikt men man vet ju aldrig om man lyckas med det eller inte. Nån som vill köpa dem av mig annars om det inte är någon returrätt? 2 st gröna (inte den mörkgröna) i stl XL (42  )
CITAT (fruberglund @ 16-03-2008, 19:58)  Lite besviken måste jag säga! Jag beställde XL som motsvarar 42! Hur företaget som gjort tröjorna kan få XL till 42 fattar jag inte, L brukar alltid motsvara 42/44 och XL brukar motsvara 46/48. Summa sumarum alltså att XL är alldeles för liten för en stor tjej som mig! Så nu står jag här med 2 tröjor som jag inte kan använda Är det nån sorts returrätt på dessa Göran? Lite tråkigt är det allt och mest synd för jag hade velat ha Odla-tröjan på Älvsjömässan. Och de är ju såååå snygga! Visst jag är med i VV och håller på att gå ner i vikt men man vet ju aldrig om man lyckas med det eller inte. Nån som vill köpa dem av mig annars om det inte är någon returrätt? 2 st gröna (inte den mörkgröna) i stl XL (42  ) Lena, kolla här nedanför : CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 14-03-2008, 12:30)  Roligt att de flesta verkar nöjda med tröjorna!  Vi valde vad som skulle vara bra kvalitet så vi får hoppas det är det. När det gäller storlekarna är det alltid knepigt men passar tröjorna inte går det ju att förhoppningsvis att byta om vi har någon kvar i den storlek man vill byta till. Bara skicka ett mail i så fall så kollar vi.
Elisabeth-Västkustkolonisten
17-03-2008, 09:18
Ni som har tvättat era tröjor, färger dom mycket av sig????? Jag skall tvätta mina idag
fruberglund
17-03-2008, 19:13
CITAT (Betty @ 16-03-2008, 20:05)  Lena, kolla här nedanför  Jo, fast damtröjan fanns ju väl inte i större storlekar
Österläge
27-03-2008, 13:52
Går det att beställa tröja nu eller är det för sent?!?
titti49zon6
27-03-2008, 16:54
Maila till Odla och fråga, kanske har dom kvar tröjor
CITAT (uteplatsen @ 27-03-2008, 13:52)  Går det att beställa tröja nu eller är det för sent?!? Om det inte går beställa kan du prova lägga in en tråd "köpes Odla-t-shirt ". Jag tycker det verkar vara en del som har problem med stoleken de köpt så det kan ju finnas någon som vill sälja. Hoppas det lyckas för dig.
Göran Carlsson, Odla.nu
27-03-2008, 19:54
Det går fortfarande bra att beställa tröjor här: http://butik.odla.nu/kampanjer/ts
Biggan_
27-03-2008, 19:55
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 27-03-2008, 19:54)  Det går fortfarande bra att beställa tröjor här: http://butik.odla.nu/kampanjer/tsHur gick det med oss som ville byta då?
Göran Carlsson, Odla.nu
27-03-2008, 20:00
Passar tröjorna inte går det förhoppningsvis att byta om vi har någon kvar i den storlek man vill byta till. Bara skicka ett mail så kollar vi.
Biggan_
27-03-2008, 20:03
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 27-03-2008, 20:00)  Passar tröjorna inte går det förhoppningsvis att byta om vi har någon kvar i den storlek man vill byta till. Bara skicka ett mail så kollar vi. Har jag redan gjort! Alltså har skickat ett PM !
Österläge
28-03-2008, 10:50
Nu har jag beställt! Men tyvärr hinner jag nog inte få den i tid till mässan, det stod att det tar 3-4 veckor...  Tog en grön dammodell strl M, jag brukar ha M så vi får väl se om den är för liten... Usch nu blev jag velig, borde kanske tagit L... Flera som säger att det är små storlekar ju... Kan inte alla som har beställt (och som vill outa  ) skriva här o säga vad de brukar ha för storlek, vilken storlek de beställt o om den passade?
titti49zon6
28-03-2008, 11:30
jag beställde S och den är inte liten i storlek
Här diskuteras också storlekarna. En del är nöjda, andra inte.  Jag tror att det har med modellen att göra, mer än storleken.
Österläge
28-03-2008, 23:42
Jag PM:ade Göran o bad att få en i L istället... Efter att ha sett bild på Ulrica i sin tröja (andra tråden) o läst så många som tycker att dammodellen var liten i storlekarna så tror jag inte jag kommer i M... Och jag vill ha dammodell, använder aldrig T-shirt! Dessutom skrev Göran att de ska skicka min tröja redan nästa vecka, så då hinner jag ju förmodligen få den till Älvsjömässan!
Österläge
09-04-2008, 10:04
Nu har jag fått min T-shirt!  Den var jättefint o passade jättebra!! Jag tog som sagt L o brukar ha 38 så de är lite små i storlekarna, iaf dammodellen... Vad snygga vi kommer vara på Mässan!! Inga problem att hitta andra odlaiter...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|