Fågelvägen
spam.gif Jag har anmält till forum-adm. men det dyker upp igen spam.gif
mamamaggan
Det är väl sjutton också att det inte ska gå att få stopp på det där ofoget!

Vet inte hur det funkar med sådant men det borde väl gå att stänga av vägen in för dem på något sätt.
Gillan
Ja, tyvärr verkar det inte som om vi kan få bort det helt och hållet från forumet. Nåt jag däremot har märkt ganska tydligt är att om vi anmäler så fort de dyker upp, försvinner de fortare. Och det måste ju ändå vara bättre än att det ska ligga kvar som reklam för "narkotika", som en del av det de gör reklam för faktiskt är. Alltså vad jag menar är att det ligger kvar mycket längre om det inte blir anmält.

Jag tyckte att Floppy hade en så himla bra ide´ med att byta namn på avdelningen. Tyvärr tog det inte mer än fem minuter efter Görans svar på hennes tråd förrän det låg ny reklam där igen. Man kan bli frustrerad för mindre.

Ännu tråkigare blir det när det kommer nya medlemmar till Odla och får se vad det görs reklam för! Det kan ju finnas de som tror att det är helt legalt att göra reklam för receptlagd medicin här. Och det vore ju olyckligt tycker jag.

En eloge till er som hjälper till att anmäla all spam tummenupp.gif
Fågelvägen
Nu dök det upp en spam.gif rubrik till. Gemensamt har de ordet BESTELLEN som vi ju kan ha som ledtråd om vi vill undvika deras budskap.
Det är sällan frön, krukor, vulkansand, sticklingar & dyl som de erbjuder.

Jag anmälde till Göran, men kanske han är ledig idag. Kunde kanske någon kvällspigg anmäla till Ingemar också? Jag vet inte hur man brukar göra.
Gillan
CITAT (Fågelvägen @ 15-02-2008, 22:36) *
Nu dök det upp en spam.gif rubrik till. Gemensamt har de ordet BESTELLEN som vi ju kan ha som ledtråd om vi vill undvika deras budskap.
Det är sällan frön, krukor, vulkansand, sticklingar & dyl som de erbjuder.

Jag anmälde till Göran, men kanske han är ledig idag. Kunde kanske någon kvällspigg anmäla till Ingemar också? Jag vet inte hur man brukar göra.

Hej Fågelvägen!

Om du går in längst upp till vänster på denna sidan, där det står "till förstasidan". För att göra det hela enklare för dig så högerklickar du och öppnar i nytt fönster. Därefter går du in på kontakta oss som ligger under information ( översta rubrikraden ). Där skriver du vad du vill ha sagt . Det kommer då till både Ingemar och Göran samtidigt, eller den som helt enkelt finns där. Själv brukar jag kopiera länken det är frågan om och klistra in i meddellandet. Då hittar de det snabbt. Därefter brukar jag skriva in ordet ANMÄLT tillsammans med spam.gif , enkom för att visa andra att det redan är anmält. Var det nåt du inte förstog, så fråga igen tummenupp.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon