Simone
Marsvinsbur köpes
Wilmer
Sorry, min är upptagen med Molly kompiskram.gif
Lady Hamilton
Du kan få köpa min Men då får du även bekosta frakten
Wilmer
fear.gif Var är dina marsvin Ladyn, i himmelen?
Lady Hamilton
Ja tyvärr -cry-.gif De var ca7 år och ena hade stora sår som ej ville läka, det kom bara ut typ "häftmassa" ur såren Och den andra fick stora knölar som halva höns ägg Så det var bäst för de båda att få somna in hos vetrinären De ligger nu begravda brevid garaget
Wilmer
trostar.gif

Men då levde de länge ändå. Tur för dem båda att ingen blev ensam kvar!
Fenja
Jag har en stor fin kanin/marsvinsbur med hjulstativ som jag kan sälja, pma mig vid intresse. Jag bor i närheten av Borås om du vill åka så långt. Annars går det väl att skicka med bussgods med.
Mvh
Fenja
Simone
Storlekar, bild kanske och så pris förstås. Kanske man ska ta på mejl så tråden inte drar iväg och retar någon. Hittade inte var Lady H bodde, Borås är inte hela vägen men jag ska opereras och blir liggande så köra går inte. Bussfrakt har vi använt ibland, det är billigt och bra. Än är jag alltså intreserad av båda. Det där med hjul fattar jag inte rolleyes.gif Därför bild? Känns onödigt att köpa när jag som sagt tror att det ligger till ingana användning på en massa ställe. (Miljön ni vet angel_not.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon