Anki V
På torsdag öppnar Blomsterlandet här i Sundsvall. Plantagen har vi ju redan och jag är väl…..sådär imponerad.

Hur är det med Blomsterlandet bättre/sämre…..bara så man kan få ha lite förutfattade meningar till helgen när det blir ett studiebesök rolleyes.gif .

/Anki
Lady Hamilton
Var i Sundsvall öppnar det?
Anki V
I Birsta nere vid ICA Maxi. Nu har vi Plantagen i ena änden och Blomsterlandet i andra. På precis lagomt gångavstånd hemifrån mig w00t.gif

/Ank

Lady Hamilton
Får lov att leta reda på den då när jag åker hem på fredag tummenupp.gif (bara jag hittar ICA Maxi först g.gif )
Anki V
Antennvägen i Östra Birsta.

Kommer du ihåg de två stora telemasterna som fanns tidigare g.gif ? I alla fall så ligger blomsterlandetdär laugh.gif

/Anki
Lady Hamilton
tummenupp.gif Då vet jag Kan inte missa det Tack kompiskram.gif
Margith
Jaah du Anki, Plantagen i Sundsvall har jag besökt för nåt år sedan och jag säger som du, jag var sådär imponerad...
Blomsterlandet har vi i Luleå, jämför jag så är Blomsterlandet klart bättre, men jag är nog ändå bara så där imponerad...
Nu vet jag att det tillkommit ny, väldigt kunnig personal, till Blomsterlandet i Luleå, så jag är väldigt nyfiken på hur mycket de kan tillföra.

Men om du bor på gångavstånd i Birsta Anki, då skickar jag ett mail nästa gång jag hälsar på mor och far. Då får du banne mig sätta på kaffepannan kompiskram.gif fikabröd var det inte så noga med smile.gif

Anki V
Du är så välkommen! smiley_small_hug.gif Å får jag så fint besök kommer jag nog till och med att baka något.

Jag har 7 638 steg från min ytterdörr till fröhyllan på plantagen whistling.gif Det är väl gångavstånd?

/Anki
Margith
7 638 steg.... är det OK om jag tar bilen?? wacko.gif
ewa zon 3
CITAT (Anki V @ 18-02-2008, 20:01) *
....Jag har 7 638 steg från min ytterdörr till fröhyllan på plantagen whistling.gif Det är väl gångavstånd?....

rotfl.gif a0a.gif

/Ewa
Överbölingen
Jaha!

Och varför talte du om det? Nu räcker det ju inte med IKEA och Biltema när vi far till S-vall någon dag i vecka 10. Hela dagen går ju med sug i kamfore.

Skall bli kul att kolla blomma.gif
Bettis
Här i Göteborgs området har vi ju båda affärerna. Plantagen har jag varit på några gånger men tycker inte de har något, har väl köpt någon kruka eller så, inga växter. Blomsterlandet är enligt min åsikt bara snäppet bättre, men det kan ju variera från affär till affär.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon