Full version: Gröna potatisar
Christoffer
Saxat från Tjuvlyssnat.se rolleyes.gif :

Busshållsplats, Helsingborg
Två killar ~20 med matkassar i händerna står och pratar.
Kille 1: Det är ju jättebra, jag hittade jättemånga gröna potatisar.
Kille 2: Jaha, är det bra?
Kille 1: Ja, det brukar vara svårt att hitta potatisar som är så färska att de fortfarande är gröna.
Sailor Pluto
rotfl.gif rotfl.gif
Piccante
CITAT (Christoffer @ 19-02-2008, 12:15) *

Kille 1: Ja, det brukar vara svårt att hitta potatisar som är så färska att de fortfarande är gröna.

giggle.gif ha ha de får ont i magen efter den middagen.
Bettis
CITAT (Christoffer @ 19-02-2008, 12:15) *

Denna tycker jag är kul också från Tjuvlyssnat

Lokalbuss, Luleå

Två killar ~17 sitter bredvid varandra på en buss, det är mörkt och snöar kraftigt utanför bussen.
Kille 1 (fundersamt): Alltså, varför snöar det alltid mest under lyktstolparna?

Sailor Pluto
Jag fnissar fortfarande smile.gif .
Christoffer
Helt suverän! bravo.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Sailor Pluto @ 19-02-2008, 20:47) *
Jag fnissar fortfarande smile.gif .

haha den va också bra ,, förlåt kunde inte låta bli

men det är väl roligt att kunna fnissa i i ca 8timmar sträck biggrin.gif a0a.gif wub.gif förlåt kompiskram.gif
Sailor Pluto
CITAT (flaxss @ 20-02-2008, 01:46) *
haha den va också bra ,, förlåt kunde inte låta bli

men det är väl roligt att kunna fnissa i i ca 8timmar sträck biggrin.gif a0a.gif wub.gif förlåt kompiskram.gif

Det är lugnt tummenupp.gif biggrin.gif ! Det bara blir så, först gapskrattar jag och sedan fortsätter det med fnissandet biggrin.gif . En gång höll det i sig nästan 24 timmar. Då hade jag tittat på Little Britain.

Alexander-VG-zon3
CITAT (Sailor Pluto @ 20-02-2008, 19:35) *
Det är lugnt tummenupp.gif biggrin.gif ! Det bara blir så, först gapskrattar jag och sedan fortsätter det med fnissandet biggrin.gif . En gång höll det i sig nästan 24 timmar. Då hade jag tittat på Little Britain.

jag är faktiskt likadan ,, en gång gapskrattade jag hysteriskt i en hel timme . sen får man återblickar å börjar skratta igen i sådär en halv timme

när jag skulle åka hem från praktikplasten ( hade skrattat typ hela lunchen innan ) sen skulle jag sätta mig på bussen så kände jag mig lugn men sen så gjorde en bäbis trafikljud och härmade billjud och sånt och jag började skratta som bara den ,, sedan slutade med att halva bussen skrattade i 30min
160kvm stort hus
Hi hi hi.. jag skrattar fortfarande åt ett inlägg jag läste på en sajt. ( tre veckor sen )

Det var en tjej som tyckte att det luktade buffel ( !! ) och båg....

laugh.gif a0a.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon