skogstroll
20-02-2008, 19:17
nä inte ska du försvinna

Jag och många andra vet ju hur go du är som verkligen bryr dig om oss andra odlisar. Så kom tillbaka
ingrid fuxwall
20-02-2008, 21:27
Själv har jag varit med om att personer dött så därför tycker jag det är bra om sådana som inte gjort det säger Hejdå
*Stintan*
20-02-2008, 22:00
CITAT (ingrid fuxwall @ 20-02-2008, 21:27)

Själv har jag varit med om att personer dött så därför tycker jag det är bra om sådana som inte gjort det säger Hejdå
Men snälla nån sluta nu!
Lilla Birka
20-02-2008, 22:07
CITAT (grycken @ 20-02-2008, 08:02)

Vem är Kathy??? Är hon så viktig här på forumet att hon måste tala om att hon lämnar det??? Tycker att det är larvig dramatik!!! För att få uppmärksamhet???
Det är just sådana kommentarer och negativismer som får folk att lämna detta forum! Några har redan gjort det och jag, bland några andra överväger att göra det för vi blir så trötta på den här typen av aggressiva skriverier!
*Stintan*
20-02-2008, 22:18
Nog verkar det väl lite underligt om någon skulle lämna Odla p.g.a. en dylik kommentar men jag tycker också att sådana är mer än överflödiga.
Det är bra om någon som lämnar talar om det för då behövs ingen undra vart vederbörande tagit vägen. Orsak fins ingen som helst anledning att delge övriga därför att vi helt enkelt inte har med det att göra. Den initierade vet ändå orsaken.
Varför ska man ifrågasätta allt?
ingrid fuxwall
20-02-2008, 22:20
Instämmer med föregående. En person berättar att hon ska sluta skriva - bra att vi får veta att det är frivilligt
Gossen Ruda
20-02-2008, 22:28
Det är bra om någon som lämnar ett forum talar om att man gör det, ännu bättre är det att lämna en förklaring också. Tyvärr tenderar många att börja leta efter andra förklaringar och sen är snacket igång, ibland även skitsnacket. Det är Kathys beslut och inget vi kan ha synpunkter på egentligen. Du är välkommen tillbaka och kanske blir det så, du kunde uppenbarligen inte lämna Odla helt eftersom du kollade och sen skrev i tråden.
AnnammA
21-02-2008, 10:51
Jag säger inte hejdå, utan: på återseende!
Ha det bra ute i vårbruket och sköt om dig!
Jag är på forum ett tag sedan blir man mätt liksom eller det ta en massa tid från annat för man sitter och läser och läser uppslukad. Kanske det som kallas forum beroende.
Nu mer går jag in på forum som intresserar mej har någon fråga får ett svar jag är nöjd med ,ger svar om jag själv kan.
Jag är fortfarande medlem går in då och då när jag själv vill har tid och lust.
Forum ska inte vara något tvång utan vara till glädje. Har man varit mycket på ett forum så är det väl bra att säga att man inte kommer vara där så slipper andra undra vart man tagit vägen. Nu kommer våren då vill man ut i trädgård och natur , någon fråga och svar kan hamna här eller på något annat forum. Ha det skönt Kathy i den stundande våren kom gärna och skriv när du vill och känner för det.
Nej men...... KATHY vännen ...... nu mailar jag dig på momangen!!
Stora kramen till er alla där hemma så länge!
CITAT (Stintan43 @ 20-02-2008, 22:18)

Varför ska man ifrågasätta allt?
Personligen skulle jag bra gärna vilja veta vart farao Stella-Polaris har tagit vägen. Det är till och med så att jag börjat oroa mig och det hör inte till vanligheterna!
*Stintan*
17-03-2008, 18:57
Min kommentar var för att jag inte tycker att man alltid måste tala om orsaken till att man lämnar. Jag har absolut inget emot att man berättar att man inte ska vara kvar eller att man har annat för sig ett tag.
CITAT (Stintan43 @ 17-03-2008, 18:57)

Min kommentar var för att jag inte tycker att man alltid måste tala om orsaken till att man lämnar. Jag har absolut inget emot att man berättar att man inte ska vara kvar eller att man har annat för sig ett tag.
Får göra en pudel igen. Anledningen till att jag sparade den raden var för att jag skulle svara "För att annars får man aldrig veta något", men sedan kom jag att tänka på Stella-Polaris och så blev det så istället och så glömde jag radera din rad.
Ber om ursäkt!
Lilla Birka
17-03-2008, 19:03
CITAT (Grå @ 17-03-2008, 18:44)

Personligen skulle jag bra gärna vilja veta vart farao Stella-Polaris har tagit vägen. Det är till och med så att jag börjat oroa mig och det hör inte till vanligheterna!
JAg tror inte du behöver oroa dig, han har helt enkelt inte haft lust att skriva något på ett tag. Det är många medlemmar som 1) inte loggar in dagligen 2) loggar in bara för att läsa. Stella-Polaris var inloggad för 4 dagar sedan senast.
CITAT (Lilla Birka @ 17-03-2008, 19:03)

JAg tror inte du behöver oroa dig, han har helt enkelt inte haft lust att skriva något på ett tag. Det är många medlemmar som 1) inte loggar in dagligen 2) loggar in bara för att läsa. Stella-Polaris var inloggad för 4 dagar sedan senast.
... och bara kan med att inte skriva något?? Hur bär han sig åt??
*Stintan*
17-03-2008, 19:08
CITAT (Grå @ 17-03-2008, 19:00)

Får göra en pudel igen. Anledningen till att jag sparade den raden var för att jag skulle svara "För att annars får man aldrig veta något", men sedan kom jag att tänka på Stella-Polaris och så blev det så istället och så glömde jag radera din rad.
Ber om ursäkt!
Du behöver inte be om ursäkt, jag tog inte illa upp alls.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.