Full version: Känguruäpple
Eva St
Söker med ljus och lykta efter frö till Känguruäpple. Fick inte mina att torka så resultatet blev 0 frö. Någon som vet var jag kan få tag i sådana
Lady Hamilton
Du har senast på Måndag tummenupp.gif
Eva St
smiley_small_hug.gif DU ÄR VÄL SOM ALLTID EN PÄRLA. VAD KAN JAG GÖRA FÖR DIG ISTÄLLET??????????
Lady Hamilton
blush.gif Inget Vi gör som vanligt tummenupp.gif .........tar där det finns och lägger dit det fattas... giggle.gif
Maggan H
CITAT (Eva St @ 20-02-2008, 19:12) *
Söker med ljus och lykta efter frö till Känguruäpple. Fick inte mina att torka så resultatet blev 0 frö. Någon som vet var jag kan få tag i sådana

Och skulle dom INTE gro, så vet var du kan vända dig..... devil.gif
Lady Hamilton
Maggan? angel_not.gif jag älskar dig också.....................
Eva St
kompiskram.gif Ni är väl för goa ni bägge
Maggan H
Puss på dig med! kompiskram.gif
musse
Hej! Ä det någon av er som har några frön över som man skulle kunna få köpa? Man blir ju så sugen på att pröva när man har läst om era tidigare odlingar av känguruäpple.

Maggan H
CITAT (musse @ 21-02-2008, 11:24) *
Hej! Ä det någon av er som har några frön över som man skulle kunna få köpa? Man blir ju så sugen på att pröva när man har läst om era tidigare odlingar av känguruäpple.

Pma mig så får du!
Bettis
Maggan H thanks.gif thanks.gif thanks.gif thanks.gif Fröerna kom idag blomma.gif blomma.gif
Maggan H
CITAT (Bettis @ 21-02-2008, 14:44) *
Maggan H thanks.gif thanks.gif thanks.gif thanks.gif Fröerna kom idag blomma.gif blomma.gif

Varsågod, hoppas dom gror nu bara! giggle.gif
Eva St
smiley_small_hug.gif Tack Ladyn fröerna kom idag lovar att ta hand om dem på bästa sätt. Hör av dig om det är något jag har som jag kan skicka dig istället TUSEN TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thanks.gif kompiskram.gif
Lady Hamilton
CITAT (Maggan H @ 21-02-2008, 15:27) *
Varsågod, hoppas dom gror nu bara! giggle.gif

Och skulle dom INTE gro Bettis, så vet var du kan vända dig..... devil.gif ...........
rotfl.gif

CITAT (Eva St @ 22-02-2008, 20:51) *
smiley_small_hug.gif Tack Ladyn fröerna kom idag lovar att ta hand om dem på bästa sätt. Hör av dig om det är något jag har som jag kan skicka dig istället TUSEN TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thanks.gif kompiskram.gif

Varså god blomma.gif
Maggan H
biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon