Full version: Snirklig dekor
Eleena
Råkade snubbla över denna när jag surfade i annat ärende... Inte riktigt min stil, men jag vet att många gillar det!

http://vikingland.se/varkatalog07.pdf
rissen
Tack för denna länk

Älskar snirkligheter vansinnigt mycket.

Rissen
tettan
fanns ruskigt mycket roliga saker där du.....
Eva i Höga
Ja, det var inte bara snirkligt, fanns ju mycket annat trevligt också. Får nog bli ett besök där nån gång.
anx
Vill rekomendera pryl 9 på sidan 63. Reklam vet jag inte om jag vill medverka i, men jag vet att andra också säljer dem (Rusta bl.a.)
Dosan läggs i en skäl med vatten och "skapar vattendimma"...mycket effektfullt och dessutom tycker blommorna om fukten.

Anki
Eva i Höga
Hittade inte nån sida 63.....
anx
giggle.gif Skrev inlägget innan kaffet, inte så klarsynt alltså....sidan 32 i läsaren, men det står 63 på bilden. Vatten i trädgården heter sidan.

Anki
Inger S
Tack för all inspiration. Jag kan aldrig få för mycket snirkligt och bling bling i min täppa, till en del människors förtret och många andras förtjusning. Här fanns många tips som nu ligger i mina favoriter.
På mitt senaste besök på en loppis köpte jag en mycket gammal järngryta med lock för 30,-. Den ska nog få plats någonstans i min täppa. Hittade också en gammal koskälla för 10,- som ska få hänga i ett av fruktträden och så en finfin gammal soppsterrin som ska få sin plats på bordet inne på min verande. Den betalade jag bara 40,- för. En granne skulle kasta en skaftlös rostig kratta och den tog jag naturligtvis vara på. Den hänger nu på uthusväggen bredvid dörren.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon