Full version: Lysrr p biltema
Norrlnning
Hej

Var och kpte lysrr p biltema fr ngra veckor sen ,kpte man 25 st s kostade dom just under 20 kr st
ngon som vet om dom r bra ,brukar ha vanligtvis kallvita.

Lysrr G13
Ljusfrg dagsljus. Lmplig fr vxthus m.m. Frgtemperatur 6500K. Sockel G13. 230 volt 36 watt

norrlnningen
MariaS
De verkar helt OK.
Lady Hamilton
de blir bra tummenupp.gif
ngsvdd
Jag har hrt att dagsljusrren p Biltema kostar ca 20 kr styck. Man kan sga att skenet frn dagsljusrr med frgtemperatur 6500 K r kallvitt.
Norrlnning
Det lter bra.

Man blir alltid osker nr ngot r s pass billigt.

Norrlnningen
MariaS
CITAT (Norrlnning @ 23-02-2008, 19:06) *
Det lter bra.

Man blir alltid osker nr ngot r s pass billigt.

Norrlnningen

Det enda jag kan tnka mig r pverkat av priset, r mjligen d kvaliteteten. Livslngden kanske inte r som den borde, men fr det priset byter man ju grna rr ngon gng extra i alla fall.
Lady Hamilton
Jag anser mig anvnda mig av "super rr" Philips TLD-840 58W 5200 lm och dina 36W verkar som jag kollat vara i samma "klass" om inte bttre t.o.m S jag gratulerar till ett lyckat kp Sedan kan det ju visa sig som Maria gissade att de hller smre allts inte ca 10-15000-timmar Men det saknar nog betydelse i detta sammanhang giggle.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon