Full version: I stormens spår
mamamaggan
Är det några här som har/ har haft problem med sina telefoner p g a stormen. ( Inser just nu att de som i så fall har det fortfarande inte kan svara ! giggle.gif ).

Har ju en son som just nu jobbar på kundtjänst hos Telia och han har fått jobba över drygt 20 timmar i helgen p g a problem med bl a telefoner .
Berith
unsure.gif Har inte kollat om telefonen funkar här, men det har iaf inte ringt nån idag.

Fast det brukar mest vara telefonförsäljare som ringer och dom kan man var utan. biggrin.gif
henriks
Jag har märkt att jag har avsevärt sämre mottagning på mobilen efter stormen än jag hade tidigare. Kan tänka mig att en och annan telemast kan behöva besök för att rikta om antenner och byta ut skadade delar.
ingrid fuxwall
Här har det inte varit några problem som jag märkt i alla fall
Myosotis
Tidigare hade vi alltid problem här med våra långa telefonledningar genom skogen, det blev avbrott varenda gång det blåste eller åskade. Gudrun placerade en halv granskog på ledningen på ett ställe, den låg på marken men gick inte av. Där fick den ligga i typ 1½ år, telefonen fungerade utmärkt och har gjort det ända sen dess!
mamamaggan
CITAT (henriks @ 24-02-2008, 20:50) *
Jag har märkt att jag har avsevärt sämre mottagning på mobilen efter stormen än jag hade tidigare. Kan tänka mig att en och annan telemast kan behöva besök för att rikta om antenner och byta ut skadade delar.

Pratade med sonen för en stund sedan och det finns en och annan mast som blåst sönder .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon