lissu
Nu har det stormat stort sätt hela j...a vintern, oj förlåt höst??, och det verkar som hela huset kommer att lyfta sig snart. Så att
ser ni en vit hus flygandes V-G-land så vinka.
Hörde att vi har inte haft någon vinter utan årstiderna hoppade från höst till våren så nu undrar jag vad tog vintern i väg.
Tänk om det bli så med somaren också?
Wilmer
crying.gif no.gif Nej nej, sommaren är på väg-...
Solstorm
Det var så med sommaren förra året. I år blir den dubbelt så lång istället! bravo.gif yaay.gif 000.gif bravo.gif
ingrid fuxwall
Självfallet får vi en supersommar
mamamaggan
CITAT (Solstorm @ 24-02-2008, 22:03) *
Det var så med sommaren förra året. I år blir den dubbelt så lång istället! bravo.gif yaay.gif 000.gif bravo.gif

Och lika regnig som förra sommaren ? Gud bevare oss väl! giggle.gif

Jag gillar i vanliga fall höst och vår bäst för att det händer så mycket men , men inte sjutton gillar jag denna höst och vår ! angry.gif
Alexander-VG-zon3
vi har fått en vinter men en medelhavsvinter
Aqvakul
Klart att det blir en fantastiskt fin sommar!!! cool.gif
Lilla Birka
Vi har haft barmarksvintrar tidigare... 1990 på Valborgsmässoafton cyklade jag runt i Nyköping i tunn T-shirt kl 21.30 på kvällen och det doftade hägg och jasmin i hela sta´n! Vilken ljuvlig kväll det var! Och det var en särdeles tidig vår då jag hittade blåsippor i slutet av februari!
pejori
här blåser nog sommaren och våren bort...ny storm på väg igen ranting.gif ranting.gif ranting.gif
kommer in under onsdagen här ranting.gif ranting.gif
Aqvakul
CITAT (pejori @ 25-02-2008, 00:26) *
här blåser nog sommaren och våren bort...ny storm på väg igen ranting.gif ranting.gif ranting.gif
kommer in under onsdagen här ranting.gif ranting.gif

lite tjatigt med alla stormar, eller....
pejori
CITAT (aq42 @ 24-02-2008, 23:34) *
lite tjatigt med alla stormar, eller....

ranting.gif ranting.gif ranting.gif en aning ja -fear-.gif
Lilla Birka
snacka om pessimism! a0a.gif
Aqvakul
CITAT (aq42 @ 25-02-2008, 00:08) *
Klart att det blir en fantastiskt fin sommar!!! cool.gif

smiley_small_hug.gif
pejori
CITAT (Lilla Birka @ 24-02-2008, 23:37) *
snacka om pessimism! a0a.gif

är född sån.... rotfl.gif
blir så glad om jag nån gång har fel....händer sällan rotfl.gif rotfl.gif
Alexander-VG-zon3
glöm inte att det ska blåsa till helgen också i samma område som denna helg och nu på onsdag .
gunvor
CITAT (Lilla Birka @ 24-02-2008, 23:21) *
Vi har haft barmarksvintrar tidigare... 1990 på Valborgsmässoafton cyklade jag runt i Nyköping i tunn T-shirt kl 21.30 på kvällen och det doftade hägg och jasmin i hela sta´n! Vilken ljuvlig kväll det var! Och det var en särdeles tidig vår då jag hittade blåsippor i slutet av februari!

min väninna i Blekinge har hittat utslagna blåsippor! I lördags!
Wilmer
Det har hänt att vi har kunnat släppa hästarna på bete 1 maj, så ibland kommer sommaren tidigt!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon