Full version: Wallander
Myosotis
Just nu går "Mörkret" på tv4. 245:an som är med är min! Visst är den snygg? Jag spelar in filmen men lyckades missa början! duh.gif duh.gif duh.gif Precis när pojken sitter i bilen. Hur dum får man vara? Jag trodde den skulle börja kl. 22 istället.
Myosotis
Ingen som såg filmen? Själv spelade jag bara in den. Är fortfarande jätteförbannad på mig själv men kan i alla fall berätta att han som sålde bilen till mig berättade hur de fick pojken att gråta i scenen som jag säkert aldrig kommer att se nu: Han tyckte så mycket om bananer, så de höll fram en banan och drog väck den när han skulle ta den, och så höll de på tills han grät. Elakt, eller hur?
Häftigt att se sin egen bil på film i alla fall, såg scenen när den var på verkstan i början.
pejori
jodå...jag såg den tummenupp.gif
slötittade mest, eftersom jag sett den tidigare men inte sonen och hans sambo så dom kollade tummenupp.gif
Aqvakul
CITAT (pejori @ 25-02-2008, 00:27) *
jodå...jag såg den tummenupp.gif
slötittade mest, eftersom jag sett den tidigare men inte sonen och hans sambo så dom kollade tummenupp.gif

Var det en snygg bil? g.gif
pejori
CITAT (aq42 @ 24-02-2008, 23:29) *

jadå...väl bibehållen och vackert blå tummenupp.gif
blinkersen fungerade också
Myosotis
CITAT (aq42 @ 24-02-2008, 23:29) *

klart den är snygg! Du ska vara snäll, aq!!
Myosotis
CITAT (pejori @ 24-02-2008, 23:30) *
jadå...väl bibehållen och vackert blå tummenupp.gif
blinkersen fungerade också

det gör de fortfarande...
mamamaggan
CITAT (Myosotis @ 25-02-2008, 00:30) *
det gör de fortfarande...

Ja men gamla traktorer är det väl inga blinkers på ?
Aqvakul
CITAT (mamamaggan @ 25-02-2008, 01:38) *
Ja men gamla traktorer är det väl inga blinkers på ?

Tror att det finns ett stort intresse att faa se maesterverket i form av en bild........
Myosotis
CITAT (aq42 @ 25-02-2008, 10:03) *
Tror att det finns ett stort intresse att faa se maesterverket i form av en bild........

Okej...skyll er själva...

Skitig är den oxå blush.gif
rahmat2
Vilken fiiiiiin miljö bilen står i. Till sommaren vill jag grilla auburginer precis där bilen står.
Rahmat
Aqvakul
Bilen ser helt OK ut, mkt bättre än jag befarade... giggle.gif
Myosotis
Håkantorps mölledamm tummenupp.gif
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 28-02-2008, 22:10) *
Håkantorps mölledamm tummenupp.gif

utanför Hässleholm?
Myosotis
ja, eller snarare sydost om Perstorp. Det räknas som Skånes tystaste område där. Nu ska de förstöra det med en gigantisk vindkraftanläggning. -cry-.gif
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 28-02-2008, 22:25) *
ja, eller snarare sydost om Perstorp. Det räknas som Skånes tystaste område där. Nu ska de förstöra det med en gigantisk vindkraftanläggning. -cry-.gif

fast vi måste ju tänka på miljön.... whist.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon