Full version: Underbara växthus...
skogstroll
http://www.rexton.se/
karlsdal
Åhh...*suck*
coelogyne
Har också varit inne på deras sida.
Man blir ju helt sjuk.

Vill haaaa..... 000.gif yes.gif
Evalina21
Underbara växthus som sagt men inte fullt så underbara priser men man kan ju titta och drömma lite. Kanske nån gång ......
Jag får nog hålla till god med mitt Euro-Serre från Willab på 11,7 kvm. Fick hem det förra veckan så nu förbereder vi för fullt för det. Tur att det inte är tjäle i marken.
Thalassa
Verkligen snygga, ett sådant skulle man ha råd med...
ogräset
Hej på er

Vilka underbara växthus det är något speciellt med växthus byggda med trästomme. Min son byggde ett växthus till mig i trä med kanalplast. Det har fungerat jätte bra, jag har haft många sköna och roliga dagar såväl regniga som soliga. Nu hoppas jag att det är snart dax att sätta igång med vårarbetet. Jag har två sorters vindruvor gröna och blå fick ganska mycket druvor förra året. Det finns bilder på växthuset i mitt gamla album har ej hunnit att flytta över bilderna till mitt nya album.

Vårliga hälsningar Birgitta coolgleam.gif
CillaM
CITAT (skogstroll @ 26-02-2008, 10:44) *

DUBBELSUCK!
Eva St
rolleyes.gif Oj Oj vad tjusiga men drömma kostar ju som tur är inget
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon