Kristin i Kålltorp
Hej alla,

Jag är nybörjare på denna sidan och börjar med att be om hjälp!

För några veckor sedan var jag ute på någon hemsidan där de sålde trädgårdssaker. Jag hittade då ett jättegulligt nyckelpigehus som såldes via den hemsidan. Tyvärr så köpte jag inget då och glömde även spara sidan. Jag undrar nu om någon kan hjälpa mig? Var hittar jag nyckelpigehus någonstans? Jag har letat som en dåre nu efteråt. Detta huset var rött, rätt så högt och smalt och dekorerat med nyckelpigor.

Jag blir överlycklig om jag kan få hjälp att hitta rätt nyckelpigehus till min precis nyinköpta tomt med tillhörande hus!

Hälsningar Kristin
tettan
hmm , blev lite nervös innan jag hann läsa igenom allt ohmy.gif jag håller på att uppdatera alla fågelholkar å ev. humleholkar här hemma. hann tänka "hur i fridens dagar ska jag behöva bygga en holk till nyckelpigorna oxå"
Kristin i Kålltorp
Tack för hjälpen Aldo.

Det var det huset jag letade efter. Tyligen var det grått och inte blått som jag trodde.

Än en gång tack.
Kristin
Piccante
CITAT (aldo @ 26-02-2008, 16:14) *

Undrar om nyckelpigor verkligen vill bo i det huset confused.gif
Det blir kanske en bra stekelholk annars för de tror jag föredrar att bo trängre.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Markus_H @ 26-02-2008, 17:40) *
Undrar om nyckelpigor verkligen vill bo i det huset confused.gif
Det blir kanske en bra stekelholk annars för de tror jag föredrar att bo trängre.

men Markus då ,, det är ju ett flervånings hus ,, daaah rolleyes.gif
MariaS
VAd gulliga ni två är giggle.gif
Piccante
CITAT (MariaS @ 26-02-2008, 17:52) *
VAd gulliga ni två är giggle.gif

visst är vi kram1.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Markus_H @ 26-02-2008, 18:33) *
visst är vi kram1.gif

speciellt när vi rapar ifatt varandra ,,nee skoja bara
aldo
CITAT (Kristin i Kålltorp @ 26-02-2008, 16:37) *
Tack för hjälpen Aldo.

Det var det huset jag letade efter. Tyligen var det grått och inte blått som jag trodde.

Än en gång tack.
Kristin

Det var så lite ...... flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon