Full version: Klumpig som få
ingrid fuxwall
Vet med mig att jag trampade på tassen med vinter känger - stackars hund! Hon skrek så det gjorde säkert ont och igår upptäckte jag att hon haltade och ena klon såg lite konstig ut.

Nu är både tassen och klumpen på frambenet - en sorts tumör åtgärdad och hon är väldigt ynklig.

Min lilla älskling mår inte så bra nu med tratt men det blir säkert bättre om ett tag - synd om djuren när ägarna inte mår bra och tar väl hand om dem
Lars-Olof Arvids
Sådant är jobbigt, särskilt om man inte mår riktigt bra. Det kan hända vem som helst, men det är hemskt att du ska ha sådan maximal otur när du har tillräckligt med elände innan. Jag vet ju att du tar väl hand om dina djur och verkligen vill deras bästa. Bra att det blev åtgärdat i alla fall, då blir hon säkert bra igen snart. Det hoppas vi på! trostar.gif

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon