Full version: gröna rum gunnel
estet
Skulle jag tipsa om men har glömt datumet! Kulturens hus i alla fall. g.gif tongue.gif
Helen i Piteå Zon 5
Onsdag 19/3-08 kl. 19.00 biggrin.gif Vi ses då!
estet
Va bra att nån visste bättre! giggle.gif

Rackarns, rackars varför ska jag alltid jobba då alla föreläsningar är? Har ju i alla fall tid på mej att kanske få bytt min kväll mot dag.
titti49zon6
Jag kommer på Gunnels föreläsning tummenupp.gif både resa och biljett är bokade
hoppas det kommer fler Odlaiter dit, det är så kul att träffas irl och prata en stund
Dom som har en Odlaknapp kanske ska ha den på sig?????? yes.gif
Betty
Klart vi ses på Gunnels föreläsning! tummenupp.gif Biljetterna är beställda och avhämtade för länge sen! kompiskram.gif
Helen i Piteå Zon 5
Hmmm, jag har inte köpt min biljett ännu no.gif ska skicka min dotter och fixa det på onsdag yes.gif vad kostar biljetten?
Betty
Den kostar 120:-, hoppas vi ses där kompiskram.gif
KURT
Hade inte Gunnel Carlsson en hemsida?
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (Betty @ 03-03-2008, 12:58) *
Den kostar 120:-, hoppas vi ses där kompiskram.gif

Tack för det Betty! Cecilia är noga med att har rätt mängd pengar med sig biggrin.gif naturligtvis så ses vi!

Vad jag förstår så fungerar inte Gunnels hemsida förrän i maj... men jag kan ha fel....
anima
CITAT (KURT @ 03-03-2008, 13:18) *
Hade inte Gunnel Carlsson en hemsida?

Kommer i maj!
Betty
En timme kvar till Gunnels föreläsning, vi ses om en stund!
Betty
En himla trevlig föreläsning. Gunnel var jättetrevlig, inspirerande och rolig att lyssna på ett par timmar, synd att ni inte kunde vara med där allihopa! smile.gif
titti49zon6
Jag håller med Betty, trevlig föreläsning och Gunnel var så naturlig och
avslappnande att höra på, inget högtravande språk som många föreläsare brukar ha
Två underhållande timmar och jag tycker att Gunnel är trevlig att prata med.
Hon signerade sin bok som jag hade med mig och var hur gullig som helst tummenupp.gif
att vi sen var 2 stycken som satt med Odlatröjor på var ju kul (Betty och jag, hihi)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon