Helen i Piteå Zon 5
Föreläsning torsdag 13/3
Inbjudan till föreläsning med trädgårdskonsulent Kerstin Fahlman Nord, Umeå, 13 mars 19.00 i Håkansö Byagård. Kerstin visar bilder och berättar om Hemträdgården.
Lotteri och servering. Inträde 50 kr.
Alla varmt välkomna!
Arr. Trädgårdssällskapen i Pitebygden och SV Nord

Hoppas vi ses! biggrin.gif
Jejja
Det där låter spännande, jag har länge velat lyssna på Kerstin! (Visst är det hon med Sinnenas trädgård?)
Hur hittar man till Håkansöns byagård?
Betty
CITAT (Jejja @ 03-03-2008, 00:50) *
Hur hittar man till Håkansöns byagård?

Jag kanske kan visa dig... whist.gif
Helen i Piteå Zon 5
Ni glömmer väl inte bort torsdagen? Själv kan jag tyvärr inte så vi träffas inte förrän det är dags för Gunnel i Luleå smile.gif
Jejja
Vi ska absolut dit! Har du nån enkel vägbeskrivning till byagården? (Det där med att Betty skulle visa mig var ett skämt... a0a.gif)
Helen i Piteå Zon 5
biggrin.gif jasså, hon bara lurades biggrin.gif
sväng fr. E4 vid Statoil mot Norrfjärden, vidare första höger. Första huset till höger smile.gif
Betty
CITAT (Jejja @ 11-03-2008, 22:04) *
Vi ska absolut dit! Har du nån enkel vägbeskrivning till byagården? (Det där med att Betty skulle visa mig var ett skämt... a0a.gif )

Vad nu då? Skämt?? crazy.gif Jag sa ju var den där byagården är! Jag sa ju: " I Håkansö, mittemot Norrfjärden."
Var det inte tillräckligt tydligt... whist.gif angel_not.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon