CillaM
Nu är den ju alldeles svart och vit, det är väl inget snyggt heller? Vad hände med den gamla??
Alexander-VG-zon3
dom bytte igår ,, tycker denna faktiskt är bättre å snyggare .
skogstroll
det är lite ovant.... jag gillar ju grönt bättre (som säkert fler gör.. smile.gif det kom lite plötsligt... jag är väl ingen expert men om man vill ha in reklam mer så finns det nog smidigare sätt att göra det på, lite besviken blev jag
*Ulrica*
Jag misstänkte att något var på gång för jag råkade kolla på den när de testade den en liten stund för några veckor sedan. Ser bättre ut än vad det gjorde då iaf!
Betty
CITAT (CillaM @ 01-03-2008, 17:56) *
Nu är den ju alldeles svart och vit, det är väl inget snyggt heller? Vad hände med den gamla??

Nej, jag med tycker att den gamla gröna var snyggare... Odling är grönt - inte svartvitt...
Det är antagligen bara en tidsfråga innan forumet med blir enhetligt svart/vitt... sad.gif
pejori
CITAT (Betty @ 01-03-2008, 22:09) *
Nej, jag med tycker att den gamla gröna var snyggare... Odling är grönt - inte svartvitt...
Det är antagligen bara en tidsfråga innan forumet med blir enhetligt svart/vitt... sad.gif

jag med -cry-.gif
tycker den nya är rörig och svår att få överblick på unsure.gif
Piccante
Tycker den nya är snygg. Jag tittade nästan aldrig på den gamla för jag tyckte den var plottrig och ful, alldeles för svårnavigerad. Dessutom störde jag mig på den pop up- ruta som alltid kom och lade sig över allt!
Den nya är stilren och funktionell tummenupp.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Markus_H @ 01-03-2008, 23:03) *
Tycker den nya är snygg. Jag tittade nästan aldrig på den gamla för jag tyckte den var plottrig och ful, alldeles för svårnavigerad. Dessutom störde jag mig på den pop up- ruta som alltid kom och lade sig över allt!
Den nya är stilren och funktionell tummenupp.gif

håller med ,, det tar ju inte 5min att göra den heller . den gamle va lite väl 90tal för mig , den nya har mycket bättre överseende plus man kan ju se ny upplagda bilder vilket jag tycker är bra .

bra gjort av dom på odla flirting.gif
*Stintan*
Jag tycker den ser ren och snygg ut. shy.gif
Netha
Tycker den nya är snyggare och inte så "virrig" som den förra. smile.gif

Inte är den väl i svart/vitt ... jag ser färger och en hel del grönt.
Alba
Jag gillar verkligen det nya utseendet. Det ser mycket proffsigt ut och lockar mer till att utforska texterna.
Lättläst och överskådligt.

Snyggt jobbat.
skogstroll
precis som jag trodde, nu har jag ångrat mig giggle.gif Även om man saknar de gröna menyerna lite så är den ju funktionell! Och bilderna har snyggare kanter mm när man kollar efter...
CillaM
Snyggt är det inte, men det fyller sin funktion. Kan inte förstå varför man måste göra nåt som ser relativt bra ut fult. Men, så länge funktionerna finns bryr jag mig egentligen inte. Efter AoT fatala make-over o dess resultat är allt annat bättre.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon