Full version: Julros
ogräset
Tjena igen

När skall man plantera julrosor, jag har fått för mig att jag skall ha dessa vackra blommor och jag vill ha dem nu.............
Men jag har frågat på olika växthus men det finns inga hemma, jag glömde att fråga varför, har ni något svar?

Undrande Birgitta confused.gif
Alexander-VG-zon3
du kan plantera den nu .
CillaM
Köpte 2 stora härligt blommande hybrider av julros 'Silvermoon' på Blomsterlandet igår. Dom planterar jag inte nu utan de får stå på trappen i ytterlerkrukor.
tettan
här hos mej har min allra närmsta blomsterhandel vita julrosor till salu nu, å hur sugen blev jag när jag såg att det var miljoner knoppar på den, hur vacker som helst. 180 kronor kostade skönheten
ogräset
Hej

Tack för era svar imorgon skall jag åka till blomsterlandet och kolla om de har fått in några jolrosor,annars kan man ju be att de tar hem. De brukar aldrig vara omöjliga.

Birgitta smiley_small_hug.gif
CillaM
CITAT (ogräset @ 02-03-2008, 19:44) *
Hej

Tack för era svar imorgon skall jag åka till blomsterlandet och kolla om de har fått in några jolrosor,annars kan man ju be att de tar hem. De brukar aldrig vara omöjliga.

Birgitta smiley_small_hug.gif

I Partille var de billiga, 129:-/st. Stora och fina dessutom så jag hoppas du får tag på nån smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon