Aqvakul
Information

Har beslutat att låta snigelen få en längre välförtjänt semester i bambuskogen. Han har fått mkt uppmärksamhet här på forumet, men till slut blir det kanske lite tjatigt.

Har också bytt användarnamn - det förra var mest mystiskt och kom till av en ren slump. Det nya är lite roligare, tycker jag, och har fördelen att vara lite likt det gamla.

Annars är det samma gamle Anders på gott och ont. Ni får naturligtvis gärna fortsätta att kalla mig snigeln eller aq eller något annat, bara det sker med en vänlig grundton.

Ha en bra dag

Anders
Ciczi
Jaha... Ja välkommen i ny skepnad då, Anders!

Ciczi
Berith
tummenupp.gif
Dito Verde
Fint namn. Var var du. Man förstod att du var i ett land som saknade å,ä,ö.
Monaxe
CITAT (Aqvakul @ 03-03-2008, 07:32) *
Information

Har beslutat att låta snigelen få en längre välförtjänt semester i bambuskogen. Han har fått mkt uppmärksamhet här på forumet, men till slut blir det kanske lite tjatigt.

Har också bytt användarnamn - det förra var mest mystiskt och kom till av en ren slump. Det nya är lite roligare, tycker jag, och har fördelen att vara lite likt det gamla.

Annars är det samma gamle Anders på gott och ont. Ni får naturligtvis gärna fortsätta att kalla mig snigeln eller aq eller något annat, bara det sker med en vänlig grundton.

Ha en bra dag

Anders

Kan detta vara snigelens nya kläder?

Fyndigt namn iaf, kan ju tolkas som vattenkul whistling.gif
Eva-Helene
Toppenbra nick du valt! Bra mycket bättre - och snyggare - än ditt förra! Och....brukar du kallas för Ante? Det tycker jag är ett fint-gulligt-mysigt smeknamn för Anders! kram2.gif
AnnammA
Farväl lilla snigel, och välkommen Vattenplask... tongue.gif Förlåt...Aqvakul!!!
MariaS
g.gif Hmm, använder man inte hett vatten för att avliva sniglar med? Det förklarar ju saken, varför snigeln försvunnit -cry-.gif
aanderss
Information

Ha en bra dag

Anders

nu kör du emd ett badhus istället
*Ulrica*
[attachment=14253:vinkar.gif] Hej och välkommen igen!
Bee
CITAT (aanderss @ 03-03-2008, 10:24) *

Ja, finns/fanns det inte ett badhus i Malmö som hette Aquakul? Såg stängt ut när jag var i Malmö senast i december.
aanderss
CITAT (Bee @ 03-03-2008, 10:34) *
Ja, finns/fanns det inte ett badhus i Malmö som hette Aquakul? Såg stängt ut när jag var i Malmö senast i december.

ja de är stängt för de har ruttnat i sönder
Magdis
Välkommen i din nya skepnad då! smile.gif
Biggan_
CITAT (aanderss @ 03-03-2008, 10:24) *

rotfl.gif Det är säkert bara ett kamoflage! naughty.gif
Krolliljan
.................
Annars är det samma gamle Anders .............
...............

Tack och lov. kompiskram.gif
Betty
tummenupp.gif
Wilmer
unsure.gif Hoppas ingen varit för elak mot Snigelen?
pejori
snyggt snigelen.... tummenupp.gif tummenupp.gif
det kommer nog nått kul namn på aqakul snart....
geniet.... (tänker vilt).... giggle.gif
Myosotis
aqvakul? Nää, jag vet inte... "42" är åtminstone meningen med livet. Och den där ruttna simhallen har det tjatats så mycket om.
Aqvakul
Tack för vänliga kommentarer - förstod att skåningarna skulle koppla till den misskötta vattenanläggningen i Malmö. Skönt med lite omväxling, kan ju inte vara julsnigel året runt och egentligen hatar jag mördarsniglar som pesten. Hade glömt det där med 42, tills "lilla blå blomman" påminde om kopplingen till "Liftarens guide till Galaxen" Min avsikt är att det får bli så här nu, tänker inte byta en massa hit och dit...... kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 03-03-2008, 17:20) *
Tack för vänliga kommentarer - förstod att skåningarna skulle koppla till den misskötta vattenanläggningen i Malmö. Skönt med lite omväxling, kan ju inte vara julsnigel året runt och egentligen hatar jag mördarsniglar som pesten. Hade glömt det där med 42, tills "lilla blå blomman" påminde om kopplingen till "Liftarens guide till Galaxen" Min avsikt är att det får bli så här nu, tänker inte byta en massa hit och dit...... kompiskram.gif

Nä, behåll du ditt nya namn!....och simma lugnt! giggle.gif
MariaS
CITAT (Biggan_ @ 03-03-2008, 17:35) *
Nä, behåll du ditt nya namn!....och simma lugnt! giggle.gif

Ryggsim giggle.gif
Bettis
Magplask giggle.gif
MariaS
Kanonkula giggle.gif
Bettis
CITAT (MariaS @ 03-03-2008, 18:20) *
Kanonkula giggle.gif

rotfl.gif
Aqvakul
att ni bara orkar... wub.gif
Felicia
Aqvakul, det låter ju skoj laugh.gif
Men snigeln har krypit tillbaka i bild ser jag giggle.gif
Aqvakul
CITAT (Felicia @ 03-03-2008, 19:33) *
Aqvakul, det låter ju skoj laugh.gif
Men snigeln har krypit tillbaka i bild ser jag giggle.gif

Det måste vara en envis snigeladj*v*l! Feg är han tydligen oxå, vågar inte visa sig för husse! giggle.gif
Felicia
CITAT (Aqvakul @ 03-03-2008, 19:46) *
Det måste vara en envis snigeladj*v*l! Feg är han tydligen oxå, vågar inte visa sig för husse! giggle.gif

Vilken buse giggle.gif
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 03-03-2008, 19:46) *

Du får gå dressyrkurs! biggrin.gif
Felicia
Snigel-dressyr rotfl.gif
Netha
Bra att du meddelar bytet så slipper man undra vart du tog vägen.smile.gif
pejori
CITAT (MariaS @ 03-03-2008, 18:20) *
Kanonkula giggle.gif

och badboll whistling.gif
Boxer
Och av mig får du nu smeknamnet "Plums"
Aqvakul
CITAT (Boxer @ 03-03-2008, 22:24) *

käraste varianten hittills..... tummenupp.gif
mamamaggan
Aha , det är en svimmingpool därinne i bambuskogen !
MariaS
CITAT (Boxer @ 03-03-2008, 22:24) *

Plums i baljan den blå
Wilmer
Sniglar är seeega, har ni på allvar inte märkt det? Den bilden kommer för vissa spoinga tillbaka i flera år på sitt eget slem crazy.gif (jag ser bara bambu sweatingbullets.gif )
MariaS
Snigelfritt i bambuskogen, plums i protokollet!
pejori
säger inget
men visst är det.....
[attachment=14313:imagessnigelskog.jpg]
Wilmer
rotfl.gif
Myosotis
CITAT (Aqvakul @ 03-03-2008, 17:20) *
(...) Hade glömt det där med 42, tills "lilla blå blomman" påminde om kopplingen till "Liftarens guide till Galaxen" (...)

Slarvigt! Om du hade läst hela meningslösa tråden hade du kommit ihåg det:
meningen med livet
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 05-03-2008, 16:54) *
Slarvigt! Om du hade läst hela meningslösa tråden hade du kommit ihåg det:
meningen med livet

många siffror är det.... och sen att hålla reda på dem oxå...... kompiskram.gif
Bettis
hehe
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon