Full version: Knastant med lupp
Mrs-E
Kollade just på mina stackars små plantor med en lupp för att se om nya blad är på väg upp crazy.gif OCH det var det, hade jag aldrig sett med blotta ögat.
När jag funderade på varför kom jag inte på någon bra ursäkt, snacka om att gå händelserna i förväg.
Är det någon mer som är lika knäpp
yahoo.gif nuke.gif
Anki V
CITAT (Mrs-E @ 03-03-2008, 21:09) *
Är det någon mer som är lika knäpp yahoo.gif nuke.gif

Riktigt så knäpp är inte jag .....men det beror nog mest på att jag inte äger någon lupp innocent.gif

/Anki
Lemonne
Nä, ingen lupp här inte... men jag blir alltid euforisk så fort någonting grott för mig, även om det står lättodlat på förpåsen... rolleyes.gif
MariaÖrebro
Jag skulle gärna skaffa en lupp, däremot!!! Någon som vet var man kan hitta en billig sådan? Har inte använt en sådan sen jag gick i skolan och vi skulle kolla på otäcka kryp som vi fångade i olika vattendrag... rolleyes.gif
skogstroll
jo jag kan stå och stirra i minuter för att se om det kommer nåt giggle.gif
MariaÖrebro
Tänkte använda lupp för att titta närmare på spinn och liknande. Brukar begåvas med det med regelbundna mellanrum....
Margith
CITAT (Mrs-E @ 03-03-2008, 21:09) *
Kollade just på mina stackars små plantor med en lupp för att se om nya blad är på väg upp crazy.gif OCH det var det, hade jag aldrig sett med blotta ögat.
När jag funderade på varför kom jag inte på någon bra ursäkt, snacka om att gå händelserna i förväg.
Är det någon mer som är lika knäpp
yahoo.gif nuke.gif

Neej, vet du vad: så knäpp är jag då inte no.gif (Undrar om det kan bero på att inte heller jag äger nån lupp g.gif )
Däremot erkänner jag att jag kollar om något har börjat gro, åtminstone 7 ggr/dag, med början ½ timme efter jag sått.... whistling.gif
Vem av oss är knäppast?? a0a.gif
Mrs-E
Knäppa eller inte, vi är nog bara glada att det växer coolgleam.gif
Tycker att odlandet får en ny dimension genom luppen
wub.gif
Och sök på lupp på tradera, där fanns det massor i olika prislägen, min är X12 i förstoring.

Förresten, varning för beroende!!!!!!!! biggrin.gif
laluna
Hade jag ägt en kan jag lova att jag hade gjort det mannen här hämma skrattar gott när jag stoppar ner hela ögat i krukan för att se bättre om det har hänt nått smile.gif
nina L
jajjamensan klart man kollar med lupp!
Cathis
Hade jag haft en lupp hade den använts flitigt giggle.gif

Som det ser ut nu hålls krukorna i ljus och studeras nooooga ibland
flera gånger per dag blush.gif det kan ju ha hänt nåt på några timmar
inte sant?
skogstroll
Skulle vilja ha en webbkamera till mina frön så kunde jag sitta på jobbet och kolla härifrån om det hänt nåt giggle.gif
Heda
Det kan ju faktiskt hända något på ett par timmar! Mannen hemma skrattar och tycker att det ser ju ut som ogräs alltihop!
Tosan
Jag är inte ensam ser jag... Skönt att man är i gott sällskap whist.gif
Lillja
Samma här, jag tittar....och jag tittar, gubben funderar om jag ska ställa ut
de i snön. Ja, man kan ju undra varför man vill att allting ska blomma, det
är ju fasen full vinter här. slap.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon