Full version: Text i album
Eva St
Går det att skriva text till bilderna i sitt album i efterhand eller måste det göras när bilden läggs in i albumet
(Nu äääntligen ska jag försöka lära mig dessa nya album) wacko.gif
Lady Hamilton
Du kan skriva text när du vill Har du redan lagt in bilden så klicka bara på "ändra" så kan du skriva bild text i rutan som kommer upp Kan ändras hur många gånger som hellst
Eva St
Men hallå !!!!!!!!!!!!! Då får jag ju bara upp albumnamn och albumbeskrivning eller?????????????? sweatingbullets.gif
Lady Hamilton
Gå in på ditt album (som du nu vill gå in i) Välj bild som du vill skriva text till På sidan av bilden så finns "ändra" klicka där så kommer en ruta upp (ser ut som en text ruta) skriv där ELLER menar du att du skall skriva till någon annans bild? Återkom i så fall
Eva St
smiley_small_hug.gif MEN DET ÄR JU DET JAG SÄGER DU ÄR JU EN PÄÄÄÄRLA

JAG GICK JU IN PÅ ARBETA I ALBUM OCH ÄNDRA OCH DET GICK INGE BRA - MEN NU JÄKLAR HAR DET LÖST SIG

Kan du nu bara tala om för mig om det går att flytta bilder inom ett album också till annan plats i samma album och även till andra av mina album - blev rörigt fattar du vad jag menar wacko.gif
Lady Hamilton
Jo du kan flytta bilder innom albumet MEN tyvärr inte till den plats du själv vill wacko.gif det hamnar lite "hipp som happ" Vill du ha ordning och reda får du snällt spara ner bilderna igen på din dator för att sedan ladda upp bilderna igen. Och tänk då på att ladda bilden som skall vara sist i albumet först Bilderna laddas nämligen alltid så att sista bilden alltid hamnar först
På samma sätt kan du "flytta" bilder mellan album
Eva St
thanks.gif Tack och Bock nu börjar albumlivet klarna
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon