Myosotis
05-03-2008, 14:46
Fick idag ett mycket frestande erbjudande om en provprenumeration på ”Allt om trädgård”. Är dock lite tveksam eftersom de lurade mig förra gången. När jag avbeställde fortsatte de bara att skicka och tvingade mig att betala. Jag tyckte tidningen var bra, men hade inte råd längre. Vad har ni för erfarenheter? Tror ni jag kan lita på dem? Det kan ju faktiskt varit ett misstag eller postens fel.
Lars-Olof Arvids
05-03-2008, 14:51
Jag nappade på ett sådant erbjudande för kanske 3-4 år sedan. Efter att ha fått tre nummer och ett par trädgårdsprylar fick jag även ett fjärde nummer, trots att jag hade mailat till dem att jag inte ville ha fler. Då ringde jag upp dem och sa som det var, att jag inte ville ha fler nummer. Det gick bra och jag behövde inte betala det fjärde numret.
Olle
Och jag fick bara tre nummer fast det skulle vara fyra

Orkade inte bråka tyvärr.
jag har mitt kuvert klart att posta - vill så gärna ha en blommig sax - har sedan tidigare en blommighammare!
Fånigt eller hur?
hade dessutom funderingar på att köpa en ny secatör så.....
Jag har tagit del av deras erbjudanden ett par gånger och jag har inte haft några problem.
Och jag funderar på att säga upp min pågående prenumeration för jag tycker inte att tidningen längre är så bra som den varit förr...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.