Anna-Maj
Jag skall beställa klematis från Kivistik. Hur kommer dom, Hur stora är dom confused.gif
Anette på Solbakken
Som en plastinslagen penna ungefär. rötterna, långa och fina är oftast dubbelvikta. Det ovanjordiska är nerklippt till 2-3 cm. Jag har beställt två gånger.
Vad tänker du beställa?
Anna-Maj
Jag skall beställa huvi, kotkas, minister, niobe och toki. Och kanske flera whist.gif Vi skall försöka få ihop till 50 st för då skulle inte posten kosta något.
coelogyne
Många av oss har redan beställt biggrin.gif
(Se tråd längre ner)

Längtar efter leveransen.
sparre

Hej!!

Jag "länkade" någon beställningsblankett här på Forum och beställde ( tror jag whistling.gif om dom fick det) . Har alrigt beställt för och nu undrar jag tror ni att jag kommer att få några.
Det finns ingen mail adress till dom ? Hur har ni andra gjort ? Det var jätte länge sedan jag beställde!!!

Anki i Sörmland
Betty
CITAT (coelogyne @ 06-03-2008, 12:56) *
Många av oss har redan beställt biggrin.gif
(Se tråd längre ner)

Längtar efter leveransen.

Vi brukar få våra beställningar kring 10:e maj.
coelogyne
CITAT (sparre @ 06-03-2008, 14:22) *
Hej!!

Jag "länkade" någon beställningsblankett här på Forum och beställde ( tror jag whistling.gif om dom fick det) . Har alrigt beställt för och nu undrar jag tror ni att jag kommer att få några.
Det finns ingen mail adress till dom ? Hur har ni andra gjort ? Det var jätte länge sedan jag beställde!!!

Anki i Sörmland

Jag mailade min beställning och fick bekräftelse dagen efter.
tettan
men var står det vad dom kostar
Catarina z2
36kr kostar de.

http://www.eformular.com/gaabriel1/rootsiv.html undefined
Vet inte om jag får någon av länkarna att fungera, men det är beställningsformuläret för iår.
tettan
å vad kostar frakten sen då?
nina L
om jag mins rätt så är det väl 70 kr
tettan
70 kr per planta eller...

kommer dom med posten sedan då mot postförskott?
Marlene z v
CITAT (tettan @ 11-03-2008, 00:15) *
70 kr per planta eller...

kommer dom med posten sedan då mot postförskott?

Ca 70 kr för hela paketet, det är bara rötter, ett litet paket. Om du vill se hur dom serut kan du titta i mitt album "Klematis", där är bilder på hur dom sågut när dom kom och hur dom utvecklades första året. Bilderna från -07. Räkningen fanns i paketet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon